1400/05/25-12:40

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های منطقه ۱۹

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های منطقه ۱۹

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با همراهی مدیرکل این معاونت، شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ از پروژه های اولویت دار و اقدامات شاخص منطقه ۱۹ بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنباین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدید حمید محسنی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان ۲۲ بهمن، ضمن قرائت فاتحه بر سر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس و گرامیداشت یاد همه شهدای گرانقدر، در جریان ساخت این یادمان قرار گرفت.

او همچنین به مسجد در حال ساخت اثنی عشر رفت و از روند اجرایی این پروژه که در مراحل پایانی است، بازدید کرد.

خیابان شهامت و وضعیت تردد در آن پس از خروج از بن بست و همچنین روند پیشرفت پاساژ توحید و تسهیل تردد خیابان شکوفه پس از تخریب این پاساژ از دیگر پروژه های بازدید شده توسط این مسئول بود.

محسنی در ادامه ضمن بررسی وضعیت مناسب سازی معابر این منطقه، به بازدید از عملیات اجرایی احداث لوپ تقاطع شهید کاظمی و شکوفه که بزودی بهره برداری و باعث رفع گره ترافیکی محدوده خواهد شد، پرداخت.

اقدامات اجرایی فاز یک بوستان ایرانیان و عملیات تکمیل تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار که سال گذشته با تصویب در شورای شهر در اولویت کاری منطقه قرار گرفت، از دیگر پروژه های بررسی شده در این بازدید بودند.

در نشستی که پس از این بازدید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، علی توکلی شهردار منطقه ضمن خوشامدگویی به تشریح پروژه های شاخص منطقه و وضعیت نگهداشت شهر پرداخت.

در طول این نشست علی زنده دل مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران نیز درخصوص وضعیت ارزیابی این منطقه و شاخص های مهم در ارزیابی سه ماهه توضیحاتی را ارائه داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط