1400/05/26-19:45
علیرضا جاوید عنوان کرد:

فعالیت های سازمان زیباسازی در محیطهای عمومی شهر مکمل دیگر فعالیت های شهرداری در ایام عزاداری ماه محرم است

فعالیت های سازمان زیباسازی در محیطهای عمومی شهر مکمل دیگر فعالیت های شهرداری در ایام عزاداری ماه محرم است

سرپرست شهرداری تهران در مراسم اجرای ویدئو مپینگ ویژه ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» روی برج آزادی گفت: سازمان زیباسازی با خلاقیت، نوآوری و ابتکار، کارهای ارزشمندی را در برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین «علیه السلام» انجام داده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران با اشاره به جشن های ملی و مذهبی و مراسم عزاداری ها و ایام خاص مذهبی، گفت: استفاده از خلاقیت و ابتکار و نوآوری در رساندن پیام بصری مناسب به شهروندان به ویژه در محیط های عمومی شهر کار ارزشمندی است که خوشبختانه همکاران مجموعه شهرداری تهران، سازمان زیباسازی و واحدهای تابعه آغاز کرده‌اند. اینگونه ابتکارات و خلاقیت ها مانند آنچه روی پیکره برج آزادی متناسب با ایام عزاداری ماه محرم انجام شد، شاهد هستیم که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه چنین فعالیت هایی افزود: این فعالیت ها می تواند روی سایر سازه‌های شاخصی که در تهران هست مثل برج میلاد و برج های مرتفع توسعه پیدا کند تا شهروندان در نقاط مختلف تهران بتوانند از این ابتکارها و خلاقیت ها بهره ببرند.

جاوید در پاسخ به اینکه آیا می توان درسایر نقاط شهر چنین برنامه هایی را تعمیم وگسترش داد، گفت: طبیعتاً انجام چنین فعالیت هایی از نظر فنی نیاز به بررسی و انطباق دارد. نیاز است که همکاران ما شرایط رابررسی کرده و سعی کنند این ابتکار و خلاقیت را علاوه بر ‌برج آزادی به سایر نقاط مناسب هم تعمیم دهند. زیباسازی و پروژه های این چنینی، پروژه ای تمام ناشدنی هستند، هرچه قدر انجام شود نیاز هست که ادامه پیداکرده و از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند. 

سرپرست شهرداری تهران پس از تشکر و قدردانی از زحماتی که تا کنون انجام شده، گفت: باید هر لحظه به فکر ارتقاء کیفی و کمی محیط شهری باشیم. محیط های عمومی شهر رو مناسب‌سازی، بهسازی، پویاتر و زیباتر کنیم تا شهروندان بتوانند از آن بهره بیشتری ببرند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا هستیم و تمام عزاداری ها در فضای باز برگزار میشود، ادامه داد: شرایط خاص کرونا نوع عزاداری ها را متفاوت کرده است. در حال حاضر هیئت های بزرگ و کوچک و متوسط در پادگان‌ها و محیط های عمومی شهر استقرار پیدا می کنند و خوشبختانه همکاران معاونت خدمات شهری و معاونت اجتماعی شهرداری هم حمایت خوبی داشتند و کارهایی که سازمان زیباسازی در محیط شهر انجام می دهد می تواند به عنوان مکمل آنها در جلب نظر و توجه شهروندان، موثر باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط