1400/05/12-21:57
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

اعتماد عمومی، درخشان ترین نقطه عطف در شورای پنجم است

اعتماد عمومی، درخشان ترین نقطه عطف در شورای پنجم است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتماد عمومی به شورای پنجم، با رای بسیار بالا درخشان ترین نقطه پرونده اعضای شورای اسلامی دوره پنجم است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- ۱۲ مرداد ۱۴۰۰- در سیصد و شانزدهمین جلسه شورا گفت: دوره چهار ساله شورای پنجم به پایان رسید و باید ااین بار سنگین امانت و صیانت از حقوق مردم را به شورای ششم واگذار کنیم.

او ادامه داد: بزرگ ترین افتخار شورای پنجم برخورداری از حمایت بی سابقه شهروندان تهرانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ بود که با مشارکت بی سابقه و بیش از ۳ برابر دوره های قبل و  البته بعد، نمایندگان خود را مرهون اعتماد خویش ساختند.

هاشمی افزود: گر چه رخداد ها و مشکلات متعدد این دوره کشور موجب شد که متاسفانه امید اجتماعی، اعتماد عمومی و مشارکت سیاسی با افت محسوسی مواجه شود، اما این افتخار، یعنی اعتماد عمومی به شورای پنجم با رای بسیار بالا همچنان درخشان ترین نقطه پرونده اعضای شورای اسلامی دوره پنجم است.

او بیان کرد: انتظار شهروندان از مدیریت شهری در ابتدای این دوره ایجاد تحول در ساختار و عملکرد شهرداری بود. اگرچه ما نتوانستیم کامل به آن بپردازیم، اما میتوانیم بگوییم گام هایی مهمی در این دوره توسط شورای پنجم و شهرداری برداشته شد که به این دلیل می توانیم سرمان را بالا بگیریم و به این دوره افتخار کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط