1400/05/30-14:32
عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد؛

رضایتمندی مردم از نحوه مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا

رضایتمندی مردم از نحوه مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا

عضو شوای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) گفت: شهروندان و مراجعه کنندگان به سازمان بهشت زهرا(س) از عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) و نحوه مدیریت بحران کرونا در این سازمان و پاسخگویی مناسب به شهروندان رضایت دارند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بخش های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) و سالن های تطهیر از نزدیک در جریان نحوه برنامه ریزی و ارائه خدمات این سازمان به شهروندان در بحران کرونا قرار گرفت.

نجفی درباره عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در مقابله با کرونا اظهارداشت: این روزها تهران شرایط خوبی ندارد و نیاز بود که به پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) که ۱۸ ماه است در بحران هستند و بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند دیدار کنم و خدا قوت بگویم.

وی با اشاره به فعالیت چند شیفته و بدون تعطیلی پرسنل سازمان بهشت زهرا(س)، تصریح کرد: نیروهای فعال در سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدای کرونا فعالیت‌های زیادی داشتند و یکی از مشکلاتی که باید حل شود مشکل قرار دادهای پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است که با توجه به شرایط سختی که تحمل می کنند و در صف اول مبارزه با این بحران قرار دارند لازم است در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

نجفی گفت: خدمات ارائه شده توسط پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) واجب کفایی است و موضوعی تخصصی است و نگاه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ویژه اعضای کمیسیون خدمات شهری نسبت به توجه ویژه به پرسنل این سازمان مثبت ارزیابی می گردد و ما خود را موظف به حمایت از این عزیزان می دانیم.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در سالن های تطهیر گفت: سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ بیش از ۱۸ ماه است که وارد بحران غیر قابل تصور و بی سابقه ای به نام کرونا شده است و پرسنل بهشت زهرا(س) از همان ساعات اولیه در کنار مردم داغدار حضور داشتند و در شرایطی که در بسیاری از سازمان ها و دستگاهها دور کار و یا تعطیل شدند اما به حول و قوه پروردگار و با تلاش شبانه روزی پرسنل ایثارگر بهشت زهرا(س) تا این ساعت تمام متوفیان کرونایی شهر تهران با تکریم رتق و فتق شده اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط