1400/05/31-14:58
عضو شورای شهر تهران در تذکری خواستار شد؛

ارائه جدول زمانی واکسیناسیون پرسنل / قراردادن کپسول و دستگاه اکسیژن به صورت امانی در اختیار کارمندان مبتلا

ارائه جدول زمانی واکسیناسیون پرسنل / قراردادن کپسول و دستگاه اکسیژن به صورت امانی در اختیار کارمندان مبتلا

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آغاز واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران گفت: بهتر است جدول زمانی این موضوع منتشر شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان فرا می رسد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران و همچنین تشکر و خداقوت بابت زحمات متحل شده پرسنل شهر سالم در ایام کرونایی گفت: بهتر است برنامه زمان بندی دقیق واکسیناسیون پرسنل اعلام شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان می رسد.

وی ادامه داد: همچنین باید همکاران بدانند اگر اولویت بندی نیز در انجام واکسیناسیون صورت گرفته، به چه علت و چرا پرسنل یک معاونت یا سازمان در اولویت جلوتر قرار گرفته اند.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان برخی پیشنهادها خواستار آن شد تا داروهای مرتبط با کرونا به طور کامل برای پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه ای قرار گیرد.

همچنین در پیشنهادی دیگر خواستار در اختیار قراردادن کپسول و دستگاه اکسیژن به صورت امانی به پرسنل شهرداری شد و گفت: لازم است که مراکز تست و خدمات تست با گستره حقیقی مشخص شوند تا همکاران برای تست کرونا دچار سردرگمی نشوند.

علوی افزود: راه اندازی مرکز مشاوره و راهنمای  تلفنی  به همکاران مبتلا شده و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی بعد از بهبود این همکاران نیز می تواند روند درمان و بازگشت را بهتر کند.

وی در ادامه با اشاره به معضل تهیه دارو برای مبتلایان به کرونا گفت: پیدا کردن و در اختیار قراردادن داروهای کرونایی برای کارکنان شهرداری نیز می تواند دیگر خدمتی باشد که به مجموع خدمات می افزاییم.

این عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: همچنین می توانیم جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان همکاری های بیشتری با ستاد مقابله با کرونا خصوصا در موضوع واکسیناسیون داشته باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط