1400/05/31-18:01
چمران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

امیدواریم در مورد حکم شهردار به نتایج مثبت و خوبی برسیم

امیدواریم در مورد حکم شهردار به نتایج مثبت و خوبی برسیم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره‌ به اینکه امروز جلسه‌ای در مورد حکم علیرضا زاکانی در شهرداری برگزار می‌شود، گفت: ان‌شاءالله به نتیجه مثبت و خوبی در این زمینه می‌رسیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان پنجمین جلسه از ششمین دوره شورا با حضور در جمع خبرنگاران درباره برنامه انجام گرفته  شورا اظهار داشت: امروز در صحن شورا به موضوع عاشورا و شهادت امام سجاد(ع) پرداخته شد و پس از آن محمدرضا جوادی‌یگانه به عنوان آخرین معاون شهرداری گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه کرد که مورد انتقاد بسیاری از اعضای شورا قرار گرفت و تذکراتی مطرح شد.

رییس ششمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امیدواریم تلاش‌ها در مسیر خوب اجتماعی پیش برود، افزود: طرحی پیشنهاد شده بود از سوی همکاران ما در شورا که از هیأت‌های مذهبی که در شرایط کرونا بهترین برنامه‌ریزی را داشته و مسائل بهداشتی و امنیتی را رعایت کرده‌اند تقدیر شود که پس از آن امروز پیشنهاد شد برای بهتر عملیاتی شدن این موضوع طرح دوفوریتی به یک فوریت تبدیل شود و در زمان مناسب به نتیجه برسیم.

چمران همچنین از تعیین سخنگوی شورای ششم خبر داد و گفت: در این جلسه علیرضا نادعلی با 21 رأی موافق به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه هدف شما از دعوت معاونین قبلی شهرداری در صحن شورا چیست، گفت: ما به ماندگار بودن و نبودن معاونین فکر نکرده‌ایم، این افراد برای این موضوع در صحن شورا حضور می‌‌یابند که گزارشی از کار خود ارائه دهند و اعضای جدید شورا از نحوه کار آنها مطلع شوند. از کارهای خوب آنها تقدیر می‌شود و از برخی موضوعات نیز انتقاد صورت می‌گیرد.

رئیس شورای شهر درباره سرانجام حکم شهردار تهران گفت: در تعطیلی‌های اخیر اتفاقی به وقوع نپیوسته به جز اینکه وزیر کشور دستور بررسی و اقدام را داده‌اند. به دنبال این مسئله، امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود و ان‌شاءالله به نتیجه مثبت و خوبی خواهیم رسید.

وی بیان داشت: وزیر جدید کشور هنوز انتخاب نشده و سعی بر این است که قبل از این انتخاب و طی سه چهار روز آینده به نتیجه مثبت برسیم و اگر هم نشد، این قضیه برای وزیر جدید کشور باقی می‌ماند.

چمران درباره سرانجام مشخص شدن کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم گفت: اگر به شوراهای گذشته بنگرید متوجه می‌شوید که از این موضوع عقب نیستیم و مشکلی نبوده است. به هر حال فرصت است و باید انتخاب افراد در کمیسیونها باید براساس میل و سلیقه و تخصص آنها باشد.

وی گفت: تنظیم این مسئله کار پیچیده‌ای است و حتی در مجلس قانونی در این زمینه تصویب شد. ما هم داریم تلاش می‌کنیم که به نتیجه برسیم و اگر فرصت شد، هفته آینده این موضوع نهایی می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط