1400/06/01-13:24
در نشست شهرداران غرب تهران، مطرح شد؛

تسریع در احداث بزرگترین ایستگاه MRF در منطقه ۲۲

تسریع در احداث بزرگترین ایستگاه MRF در منطقه ۲۲

نشست شهرداران غرب تهران با هدف سرعت بخشیدن به اجرای عملیات احداث بزرگترین ایستگاه MRF غرب تهران در منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، نشست شهرداران غرب تهران به منظور تبادل نظر پیرامون احداث بزرگترین ایستگاه MRF غرب تهران در منطقه ۲۲ صبح امروز دوشنبه، یکم شهریورماه در منطقه ۲۲ تهران برگزار شد.

این جلسه که به دستور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در راستای بازدید ۳۱ مرداد ماه ایشان از این پروژه برگزار شد، موضوعاتی همچون اجرای عملیات ساخت و سرعت بخشید به روند احداث، همکاری مناطق ۵، ۲۱ و۲۲ در جهت مدیریت پسماند و تفکیک زباله و  انتقال به این ایستگاه، رفع مشکلات و معضلات در اجرای این پروژه، ساختاردهی به سیستم جمع آوری زباله در این سه منطقه و... مورد بررسی قرار گرفت.

شهرداران مناطق حاضر در جلسه، با توجه به اهمیت موضوع و رفع مشکلات زیست محیطی در غرب تهران و خدمت با ارزش به شهروندان بر راه اندازی سریع این ایستگاه  تاکید کردند.

این نشست با حضور اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، محمود کلهری شهردار منطقه ۵، رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲، معاونین خدمات شهری و محیط زیست سه منطقه و همچنین مجری این طرح برگزار شد.

گفتنی است، پروژه ایستگاه MRF که پس از مرحله تفکیک پسماند در مبدا، موضوع تفکیک و مدیریت پسماند را قبل از بارگیری به مقصد آرادکوه دنبال خواهد نمود، در محدوده جنوب شرق منطقه ۲۲ راه اندازی خواهد شد و با هدف بهبود شرایط زیست محیطی شهر، آلودگی کم  تردد حداقل پسماند باقی مانده در مخازن شهری تا تفکیک نهایی، استفاده علمی و بنیه از اقتصاد بازیافت و نهایتاً کاهش هزینه های مدیریت شهری تعریف شده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با تکنولوژی روز دنیا اجرا و افتتاح خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط