1400/06/02-16:38
تشکری هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران متذکر شد

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران و اطلاق عنوان شهید به شهدای آتش‌نشان

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران و اطلاق عنوان شهید به شهدای آتش‌نشان

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار پیگیری درج عنوان شهدای خدمت آتش‌نشان و آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران شد و نسبت به حفظ کرامت و شان خبرنگاران در پوشش خبری جلسات شورا تذکر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ «سید جعفر تشکری هاشمی» در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جریان شیوع بیماری کرونا و جان‌فشانی کادر درمان، مقام معظم رهبری با شهید خدمت خواندن مدافعان سلامت و جان‌باختگان در این راه موافقت فرمودند، گفت: در حادثه پلاسکو نیز که ۱۶ نفر از همکاران آتش‌نشان جان خود را از دست دادند و مردم، سوگوار این عزیزان بودند، مقام معظم رهبری در پیامی، ضمن تجلیل از فداکاری آتش‌نشانان، این عزیزان را شهیدان راه خدمت نامیدند در حالی که متاُسفانه تا کنون در شهرداری تهران، خانواده آتش‌نشانان شهید را به عنوان «شهدای خدمت» لحاظ نکرده‌اند و حتی از ذکر نام شهید بر قبور این عزیزان نیز امتناع شده است. به همین جهت، خواهشمندم سازوکار اداری حل مشکل شهدای خدمت آتش‌نشان از سوی شورای شهر و معاونت توسعه منابع انسانی در اولویت قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از وضعیت نامطلوب محل استقرار خبرنگاران برای پوشش خبری جلسات شورای شهر انتقاد کرد و گفت: معتقدم شان و کرامت خبرنگاران عزیز در صحن علنی شورا رعایت نمی‌شود و به همین جهت از ریاست محترم شورا تقاضا دارم، دستور فرمایید تا تدابیر و تمهیدات لازم صورت گیرد که مانند گذشته، این عزیزان برای پوشش خبری جلسات شورا هم‌تراز با اعضای شورای شهر در صحن مستقر شوند.

تشکری هاشمی با یادآوری نزدیکی روز کارمند، ضمن تبریک این روز به همکاران خدوم شهرداری تهران، در سومین تذکر خود برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران را مطرح کرد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران را وظیفه‌‌ای می‌دانیم که تحقق آن بر دوشمان است، گفت: این آزمون به دلیل نقصی که در اخذ مجوز داشت، در دوره گذشته برگزار نشد و از این رو، لازم است معاونت توسعه منابع انسانی طی مکاتبه‌ای با سازمان اداری و استخدامی کشور، نسبت به اصلاح مجوز مذکور اقدام نماید تا انشاءالله بتوانیم به منظور تامین امنیت شغلی کارکنان شهرداری تهران، این مهم را به سرانجام برسانیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط