1400/06/06-14:28

نصب تابلو هویت محلات در منطقه ۱۳

نصب تابلو هویت محلات در منطقه ۱۳

به منظور هویت بخشی به محلات و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان محلات با مشخصات و ظرفیت‌های محل زندگی خود، تابلو هویت محلات در دوازده محله این منطقه نصب شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه، هویت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های حوزه‌های فرهنگ و زندگی شهروندان برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت مسئله هویت محلات شهری، طرح تهيه تابلوهای جدید شناسایی هويت محلات از سوی اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در دستورکار قرار گرفت و اخیرا در ورودی محلات دوازده‌گانه این منطقه نصب و جانمایی شد.

او در خصوص ويژگی های ساختاری تابلوهای هويتی افزود: در اين تابلوها مشخصات و ویژگی هایی محلات از قبیل محدوده جغرافیایی، جمعیت، تعداد شهدا، اماکن شاخص و… بر روی سازه سنگی مزین به کاشی معماری نقش برجسته حک شده تا اهالی به ویژه جوانان و ديگر رهگذران با پيشينه محل زندگی خود آشنايی پيدا کنند.

شهردار منطقه۱۳، حفظ هویت و اصالت محلات شهری، آراستگی و زیبایی فضاهای شهری به عنوان محل فعالیت روزمره شهروندان، معرفی توانمندی ها و پتانسيل های محلی را از اهداف این اقدام برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط