1400/06/06-14:29

ادامه تلاش ها برای احداث سالن تطهیر متوفیان بیماری های خاص در بهشت زهرا(س)

ادامه تلاش ها برای احداث سالن تطهیر متوفیان بیماری های خاص در بهشت زهرا(س)

با بهره برداری از سالن عروجیان، بیش از ۱۴۰ واحد سردخانه کوتاه مدت و ۱۱۰۰ واحد سردخانه بلند مدت به ظرفیت سردخانه های بهشت زهرا(س) افزوده خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان آنکه سالن عروجیان بهشت زهرا(س) در زمینی به مساحت حدود ۸۳۰۰ مترمربع و زیربنای نزدیک به ۷۴۰۰ مترمربع در دو طبقه زیرزمین و همکف در حال احداث است، یادآور شد: این پروژه شامل ۲۴ واحد فضای شستشوی متوفی، ۱۴۴ واحد سردخانه کوتاه مدت و ۱۱۰۰ واحد سردخانه بلند مدت است.

وی با اعلام رو به اتمام بودن عملیات خاکبرداری سالن عروجیان، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون خبر داد و گفت: عملیات اجرای ستون ها و اسکلت ساختمان، متعاقب تکمیل فونداسیون آغاز خواهد شد.

گفتنی است همه گیری ویروس کرونا، نیاز به طراحی و ساخت فضای تطهير ويژه متوفيان دارای بيماری های عفونی به صورت ایزوله را ضروری ساخته و از این رو احداث سالن تطهیر جدید پس از طراحی توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط