1400/06/09-16:53
به دنبال حصارکشی بوستان شوش در منطقه ۱۲ پایتخت انجام شد؛

ارتقای روشنایی بوستان به منظور از بین‌بردن فضاهای بی‌دفاع شهری در قلب طهران

ارتقای روشنایی بوستان به منظور از بین‌بردن فضاهای بی‌دفاع شهری در قلب طهران

شهردار منطقه ۱۲ از ارتقای روشنایی بوستان شوش به منظور از بین‌بردن هرچه بیشتر فضاهای آسیب‌زا و مخاطره‌آمیز این بوستان و ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت ایجاد فضای امن برای حضور شهروندان و خانواده‌ها در فضاهای عمومی و زدودن چهره آسیب‌های اجتماعی از سیمای شهری گفت: بوستان شوش در گذشته محل حضور معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان بود که این مسأله سبب شده بود خانواده‌ها، به‌ویژه کودکان و نوجوانان از فضای این بوستان برای گذراندن اوقات فراغت که از مهم‌ترین اهداف احداث بوستان‌ها در شهر است، استفاده نکنند.

وی با بیان این نکته که حصارکشی بوستان شوش با درخواست شهروندان ساکن، کسبه و شوراهای محلی انجام شد، افزود: خوشبختانه اکنون پس از گذشت سه ماه از این اتفاق، هر روز شاهد حضور بیشتر خانواده‌ها و زدوده‌شدن آسیب‌ها از چهره این بوستان و برپایی برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در آن هستیم.

شهردار قلب طهران از ارتقای روشنایی بوستان شوش در گام بعدی به منظور ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرای شبکه روشنایی کم‌مصرف SMD در این بوستان شوش با نصب ۲۰ برج ۱۲ متری و ۲۴۰ شعله طی دو ماه تیر و مرداد صورت گرفت تا کمک بیشتری به حذف فضاهای بی‌دفاع شهری در این بوستان شود.

وی همچنین از بازپیرایی کل فضای سبز بوستان در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: سرویس بهداشتی قسمت جنوبی بوستان نیز که به صورت پرتابل است و دچار فرسودگی شده، قرار است به صورت ابنیه به عنوان جایگزین اجرا شود.

گفتنی است بوستان شوش دارای زمین ورزشی، مددسرای بانوان و آقایان بی‌خانمان، زمین بازی و... است که حصارکشی‌ها اخلالی در فعالیت‌های این اماکن به وجود نیاورده و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارند./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط