1400/11/20-13:08
نویدار فجر در منطقه امید و زندگی

افتتاح و بهره برداری از ۵۶ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵

افتتاح و بهره برداری از ۵۶ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵

همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهردار منطقه ۵ از افتتاح ۵۶ پروژه مدیریت شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به دهه مبارک فجر اظهار داشت: همواره حفظ آرامش شهروندان در منطقه ۵ از اهمیت بسزایی برخوردار است. در همین راستا برای ارتقا سطح کیفی زندگی مردم و افزایش حس امنیت شهروندان، ۵۶ پروژه فرامنطقه ای، منطقه ای و محلی در زمینه های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، ترافیکی و اجتماعی آماده افتتاح می باشد.

او ادامه داد: زیرگذر آزادی واقع در ابتدای بزرگراه جناح، یکی از مهم ترین پروژه های حوزه ترافیکی آماده افتتاح به شمار می رود که در راستای کاهش حادثه و افزایش ایمنی عابر صورت گرفته است. این زیرگذر بر اساس اعلام پلیس راهور، به صورت سالیانه منجر به تصادفات جرحی و جان باختن تعدادی از شهروندان می شد که با این اقدام، شاهد کاهش هزینه های ناشی از این مسئله نیز خواهیم بود. همچنین مناسب سازی خط کوهسار ارم سبز شرکت واحد اتوبوسرانی جهت استفاده معلولین یگی دیگر از پروژه های ترافیکی آماده افتتاح می باشد.

شریفی با اشاره به دیگر پروژه های اجرا شده، اذعان داشت: احداث بوستان مرادآباد، بهره برداری از بازار و میوه و تره بار بوستان شبنم و احداث سالن ورزشی بازی های توپی در محله مرادآباد که دچار کمبود سرانه ورزشی بود، بخشی از پروژه های مهم آماده افتتاح در منطقه ۵ به شمار می رود.

شهردار منطقه ۵ در پایان با بیان اینکه توزیع عالانه پروژه ها در سطح شهر یکی از مهم ترین اهداف این دوره از مدیریت شهری است، اظهار داشت: در افتتاح این پروژه ها، ضمن حفظ حقوق شهروندان، توسعه متوازن شهر در نظر گرفته شده است. در ادامه نیز، ارتقا رضایت و افزایش سطح خدمات اجتماعی و فرهنگی شهروندان در دستور کار خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط