1400/11/20-23:30
با هدف رفع معضلات و آسیب های اجتماعی؛

دومین جلسه قرارگاه اجتماعی در منطقه۲۱ برگزار شد

دومین جلسه قرارگاه اجتماعی در منطقه۲۱ برگزار شد

به ریاست شهردار منطقه۲۱، به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه و با حضور معاونین حمل‌ونقل و ترافیک و خدمات شهری، مدیران حراست و بازرسی، روسای ادارات روابط عمومی، حقوقی و آسیب های اجتماعی، رئيس پليس راهور منطقه ۲۱ و سركلانتر پهنه غرب پایتخت، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحيه ده، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ميثم تمار، رئيس مركز تامين و توسعه بهزيستی وردآورد، فرمانده يگان حفاظت شهرداری منطقه ۲۱ و روسای کلانتری های ۱۵۰ و ۱۵۴ و سایر افراد مرتبط در امور اجتماعی و آسیب های مرتبط با این حوزه، دومین جلسه قرارگاه اجتماعی این منطقه با هدف بررسی معضلات و برنامه ریزی جهت رفع آنها برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از حسن توجه مدعوین به مبحث آسیب های اجتماعی و دغدغه‌مندی آنان برای حل این مساله گفت: هدف از تشکیل این جلسات هم اندیشی، رسیدن به نتایج عملیاتی براساس اولویت بندی ها و ارائه برنامه های کارشناسی شده است.

وی افزود: به لطف خدا و در سایه هم افزایی موثر بین اعضای حاضر در این جلسه، می‌توان در راه پیشبرد اهداف انسانی و اسلامی گام‌های بزرگی برداشت.

شهردار منطقه۲۱ ادامه داد: با شناسایی ظرفیت‌های موجود و به اشتراک گذاشتن منابع و امکانات در اختیار دستگاه‌های متولی امر اجتماعی، مبحث آسیب های اجتماعی و کودکان کار و خیابان؛ در برنامه زمانی کوتاه مدت برطرف خواهد شد. 

این مقام مسئول شهری منطقه۲۱ یادآور شد: همه ما به عنوان افرادی که رفع دغدغه های اجتماعی را در سر داریم باید تلاش کنیم، که به طور جدی با شناسایی دقیق وضعیت کودکان کار و خیابان و دسته بندی آنها بر اساس سطح مشکلات و نیازهایشان، به صورت میدانی و در کنار هم در مسیر رفع این معضل بزرگ اجتماعی قدم برداریم.

وی در ادامه تشریح کرد: می بایست از ظرفیت خیرین محلی و منطقه‌ای، سازمان‌های مردم نهاد، بهزیستی، بسیج، سپاه، شهرداری، نیروی انتظامی و سایر عزیزان در کنار یکدیگر، جهت رفع این معضل اجتماعی استفاده کرد و اقدامات اجرایی متعالی تری را جهت نیل به این هدف رقم زد.

طی جلسه صبح روز سه شنبه، تشریح طرح قرارگاه محله اسلامی توسط نماينده حوزه مقاومت ميثم تمار و ارائه راهكارهای مناسب درخصوص ساماندهی كودكان كار توسط مدير مركز پرتو انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط