1400/11/23-16:38
زاکانی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های شهری:

پروژه زیرگذر جناح بیش از ۴ سال نیمه‌کاره رها شده بود/ با اتمام پروژه‌های روی زمین‌مانده به دنبال رونق شهر و آرامش شهروندانیم

پروژه زیرگذر جناح بیش از ۴ سال نیمه‌کاره رها شده بود/ با اتمام پروژه‌های روی زمین‌مانده به دنبال رونق شهر و آرامش شهروندانیم

شهردار تهران با بیان اینکه با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب پیمان بستیم که تا آخرین نفس در راه پیشرفت شهر تلاش کنیم، تاکید کرد: در حال جمع‌آوری پروژه‌های روی زمین‌مانده هستیم تا در ابتدای سال آینده با جلب مشارکت مردم آنها را به نتیجه رسانده و موجبات امنیت و رونق را برای شهر و شهروندان فراهم آوریم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، علیرضا زاکانی در مراسم آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری که امروز شنبه ۲۳ بهمن ماه به صورت همزمان در مناطق مختلف شهر و برخط و همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ورود به ۴۴سالگی انقلاب اسلامی و بیش از ۴ دهه ایستادگی بر شعارهای بنیادین انقلاب نویدبخش آینده‌ای بسیار درخشان است؛ به لطف الهی این ودیعه و این انقلاب نصیب مردم ایران شد و به برکت حضرات اهل البیت که امروز میلاد امام جواد(ع) است، انقلاب مسیر رشد و شکوفایی‌اش را ادامه داد.

شهردار پایتخت افزود: نقش امام بزرگوار و رهبری انقلاب و ملت رشید ما از مردان، زنان و جوانان و تک‌تک‌ کسانی که به رشد و شکوفایی انقلاب کمک کردند، نباید نادیده گرفت، به ویژه شهدای دفاع مقدس، سلامت، مدافع حرم و شهدای خدمت.

وی با پرداختن به مقام شامخ شهدا ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا برای ما مدال افتخار هستند؛ در جمع ما نیز پدر و مادر شهید سید جلال‌الدین شرق آزادی حضور دارند؛ در سال ۶۲ این شهید بزرگوار به رغم مجروحیت در عملیات خیبر شرکت کرد و در اوج مظلومیت در جزیره خیبر به شهادت رسید.

زاکانی در بخش دیگری از گفته‌هایش بیان کرد: مفتخریم امروز بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ‌ و کوچک در برخی مناطق افتتاح خواهند شد؛ در واقع افتتاح پروژه‌ها در مناطق ۱۵، ۱۸، ۱۹ و ۵ فقط به عنوان نمونه بود و باقی مناطق نیز پروژه‌هایشان را افتتاح خواهند کرد.

وی افزود: پروژه زیرگذر جناح در منطقه ۵، بیش از ۴ سال نیمه‌کاره رها شده بود؛ به واسطه نبودن همین زیرگذر، سال گذشته ۳ هموطن ما جان خود را در حادثه تصادف از دست دادند.

زاکانی با بیان اینکه امیدواریم پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر رونق گرفته و ماحصل آن آسایش و آرامش مردم باشد، گفت: گذشته از پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های اجتماعی، معیشتی و اقتصادی، ایمنی و... نیز در دستور کار شهرداری است.

شهردار پایتخت تاکید کرد: در حال جمع‌آوری پروژه‌های روی زمین‌مانده هستیم تا در ابتدای سال آینده با جلب مشارکت مردم آنها را به نتیجه رسانده و موجبات امنیت و رونق را برای شهر و شهروندان فراهم آوریم. امیدواریم این اقدامات گام‌ در جهت رضایت مردم باشد.

وی در پایان تاکید کرد: با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب پیمان بستیم که تا آخرین نفس در راه پیشرفت شهر تلاش کنیم.

به گزارش شهر صبح امروز پروژه های زیرگذر آزادی با سه دسترسی( پایانه آزادی، BRT محمد علی جناح و جناح شمالی) در منطقه ۵، مجموعه ورزشی شهید مظاهری در منطقه ۱۵، بوستان مدافعان سلامت در منطقه ۱۸ و بوستان وصال در منطقه ۱۹ بعنوان شاخص‌ترین پروژه‌های شهری به صورت برخط و باحضور شهردار تهران افتتاح شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط