1400/12/02-15:58

بهره مندی ۹۰ خانوار از خدمات پزشکی و توانبخشی در شهرک گلریز منطقه ۱۹

بهره مندی ۹۰ خانوار از خدمات پزشکی و توانبخشی در شهرک گلریز منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی همراه با توزیع بسته های بهداشتی در ناحیه ۴ این منطقه با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ارتقای سطح سلامت شهروندان بویژه در محلات کم برخوردار، دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و توزیع برابر منابع سلامت را یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار این منطقه در حوزه برنامه های سلامت محور عنوان کرد و گفت: در همین راستا طی هماهنگی‌های انجام شده و با مشارکت قرارگاه جهادی رویش‌های انقلاب دانشگاه علوم پزشکی تهران، این خدمات در بخش های پزشکی، توانبخشی و ویزیت رایگان در شهرک گلریز ناحیه ۴ ارائه شد.

او با اشاره به بهره مندی ۹۰ خانوار از این خدمات افزود: خدمات سلامت محور در زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف روانشناسی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی، ویزیت پزشکی، غربالگری دندانپزشکی، مامایی، غربالگری کودکان و بزرگسالان در مدرسه امام حسین(ع) شهرک گلریز به مراجعه کنندگان ارایه شد.

علاوه بر این در کنار این خدمات افراد مراجعه کننده از آموزش های فرهنگی و مهدکودک نیز استفاده کردند.

هدایت خاطرنشان کرد: با توجه به تعبیه یک داروخانه، داروهای مورد نیاز بیماران در همان محل به آنان تحویل داده شد ضمن اینکه بیمارانی که نیازمند به پیگیری درمانی بودند جهت دریافت رایگان این خدمات به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران ارجاع شدند.

او توزیع بسته‌های بهداشتی را از دیگر خدمات ارائه شده در این برنامه اعلام کرد و گفت: این خدمات پیش از این نیز به اهالی روستای مرتضی گرد ارائه شد و طی رایزنی صورت گرفته با سایر تیم‌های جهادی در نظر است از این دست برنامه‌ها در دیگر محلات کم برخوردار منطقه نیز اجرا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط