1400/12/04-16:14

استقبال از نوروز ۱۴۰۱ با کاشت ۱۱ هزار مترمربع گل های بهاری در منطقه ۱۳

استقبال از نوروز ۱۴۰۱ با کاشت ۱۱ هزار مترمربع گل های بهاری در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از ۱۱ هزار مترمربع نشاکاری گل های بهاری در میادین، لچکی ها، رفیوژها و بوستان های محدوده همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد و افزود: ابن عملیات از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه گفت: در آستانه فصل بهار و به منظور ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری، نشاهای بهاری از جمله بنفشه در فضایی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در میادین، لچکی ها، رفیوژها و بوستان های محدوده کاشته شده  است.

او با بیان اینکه عملیات از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا پایان سال و تا تکمیل کلیه قطعات فضای سبز ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین در هفته پایانی اسفند ماه نیز کاشت گل های سینره و شب بو در ۸۷ سبد گل و گلجای در دستورکار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: ۱۵ فرش گل با کاشت نشاهای بهاری، زینت بخش معابر و بزرگراه های منطقه ۱۳ می شوند.

او با اشاره به تعویض و نوسازی کف پوش زمین بازی کودکان در بوستان های منطقه اظهار داشت: در حال حاضر کف پوش زمین و محل بازی کودکان به مساحت ۳۳۰ مترمربع در بوستان هایی که به علت فرسودگی احتمال ایجاد خطر را در پی داشت طی عملیاتی تعویض و نوسازی شد.

علی احمدی، بازپیرایی ۶۸ چشمه سرویس بهداشتی، مرمت ۶۰ مورد سرویس وسایل بدنسازی و بازی و تعمیر و نصب ۸۵ مورد المان های پارکی از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

شهردار منطقه ۱۳ از ۶۳۵ مورد رفع نواقص روشنایی بوستان های محدوده خبر داد و خاطر نشان کرد: روشنایی پارک ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محدوده می بخشند، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط