1400/12/07-14:04
با حضور نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران؛

وضعیت پیشرفت پروژه های شاخص منطقه ۱۸ بررسی شد

وضعیت پیشرفت پروژه های شاخص منطقه ۱۸ بررسی شد

"پرویز سروری" نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۸، با همراهی یعقوب هوشیار، شهردار این منطقه و جمعی از معاونین و معتمدین محلی در بازدید میدانی چند ساعته از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های منطقه ۱۸ قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با همراهی یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸، از پروژه های در حال ساخت منطقه همچون احداث بزرگراه شهید بروجردی، باغ راه حضرت فاطمه(س) شن چاله ها، بلوار بهار و... بازدید کرد و سپس در نشستی با حضور شهردار معاونین و معتمدین محلی به بررسی موضوعات و مباحث طرح شده پرداخت.

سروری با تحسین اقدامات صورت گرفته در جهت پیشرفت چشمگیر پروژه های منطقه در دوره مدیریت شهری جدید ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت به بررسی مشکلات طرح شده از سوی معتمدین محلی پرداخت و گفت: مردم کار خوب را می بینند و ما نیز عزم را جزم کردیم تا جریان انقلاب را نشان بدهیم، نگاه مردم و معتمدین به ظرفیت ها نگاهی است که می تواند برای بستر سازی اقدامات موثر و مفید باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بازدید و نشست های تخصصی که در منطقه صورت میگیرد اظهار داشت: این نشست ها باعث می شود که برنامه های ذهنی به برنامه های متنی تبدیل شود و نیاز واقعی مردم را متوجه بشویم و باید تلاش بکنیم که این نیازهای مردم را به بهترین نحو انجام دهیم.

سروری همچنین در خصوص شهر سازی و روند ساخت وساز در محلات مختلف شهر نکاتی را خاطر نشان کرد و ادامه داد: نگاهی داریم تا شهرسازی شهر دوباره زنده شود و این نگاه مستلزم این است که با مردم دست به دست هم بدهیم تا پیرو تصمیمات دولت در روند ساخت مسکن و تامین سرپناه به نتیجه خوب و درست برسیم.

وی به سراهای محلات که خدمتی به محلات و مردم است اشاره کرد و گفت: سراهای محلات باید منابع تولید خدمات فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، باشد و کار اصلی سراهای محلات بستر سازی و ایجاد فضاهای فرهنگی است.

یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ نیز در حاشیه این بازدید در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ منطقه گفت: با نگاه ویژه ای که شهرداری تهران و شورای شهر به منطقه داشته اند با کسب رتبه یک در تخصیص بودجه عمرانی و اعتبارات شهری در سال آینده و با توجه به ظرفیت هایی که در منطقه وجود دارد، میتوان به فرصت های خوبی برسیم و باید دست به دست هم بدهیم تا موقعیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه در خصوص نشست با معتمدین خاطر نشان کرد: با برقراری این جلسات سعی بر این داریم معضلات را در حد امکان کم کنیم تا افزایش خدمت به شهروندان منطقه را داشته باشیم.

وی در خصوص پروژه ۷۶ متری شهید بروجردی و پروژه بهار اظهار داشت: با پیگیری شهردار محترم تهران و ارائه گزارشات و برقراری جلسات پی در پی، تمام سعی و توان خود را گذاشته ایم تا هرچه زودتر این پروژه بزرگراهی که مسیر جاده ای جاده ساوه را به اتوبان یادگار امام(ره) متصل می کند را افتتاح کنیم.

یعقوب هوشیار در ادامه از بودجه تخصیص یافته به پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) منطقه ۱۸ که فاز اول به اتمام رسیده خبر داد و گفت: با بازدید شهردار محترم تهران از پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) امیدواریم در سال ۱۴۰۱ فاز دوم این پروژه به بهره برداری برسد و در خصوص شن چاله ها(فربت) طرح هایی را ارائه داده ایم که این تهدید بزرگ جنوب غرب تهران را به فرصتی با آورده ای بالا برای شهرداری و مردم منطقه ۱۸ تبدیل کنیم.

هوشیار همچنین توضیحاتی در خصوص کارگاه تعمیرات مبلمان شهری که در فاز اول به بازسازی و تعمیر مخازن فرسوده و از رده خارج در جهت صرف هزینه و صرفه جویی در تامین تهیه مخزن دارد اشاره کرد و افزود: در فاز دوم تعمیرات نیمکت و مبلمان شهری را خواهیم داشت و با تامین و جایگزین کردن تعداد قابل توجهی مخزن زباله جدید موضوع مخازن زباله فرسوده در منطقه ۱۸ بحمدالله از مرحله بحران خارج می گردد.

وی در خصوص مجوز های لازم در زمینه شهرسازی و پایان کار در منطقه با اشاره به اینکه در ۷ ماه گذشته با برقراری جلسات ملاقات مردمی و منصوب کردن مدیران سعی در خدمت رسانی بیشتر منطقه  داشته ایم و به شدت پیگر روند و اجرای اگو شهری(فاضلاب شهری) هستیم تا ۳۵ درصد باقی مانده از این پروژه را هرچه زودتر با کمک پیمانکاران به پایان برسانیم.

یادآور می گردد در نشستی که پس از بازدید از پروژه های شاخص منطقه شکل گرفت، جمعی از معتمدین محلی به طرح موضوعات و دغدغه های عموم شهروندان پرداخته و از شهرداری منطقه و همچنین شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر درخواست مساعدت و همراهی در جهت رفع آنها داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط