1400/12/08-13:00

تلاش برای احیای خیابان گوته تا پایان سال جاری

تلاش برای احیای خیابان گوته تا پایان سال جاری

سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از تلاش برای احیا و ساماندهی خیابان گوته تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید محمد فیاض که در حاشیه نشست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران با معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ سخن می گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: بهسازی معابر فرسوده منطقه ۱۲ با هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران در اولویت قرار دارد و از این رو ضروری است اقدامات لازم جهت افزایش مشارکت پیمانکاران در مناقصات عمرانی منطقه در دستور کار قرار گیرد.

به گفته فیاض، در این نشست که با هدف بررسی عملکرد منطقه ۱۲ در خصوص هزینه کرد اعتبارات و وضعیت اجرای پروژه های عمرانی برگزار شد، گزارشی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه در خصوص پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های در حال اجرا و نیز مشکلات و موانع اجرایی پیش روی این طرح ها ارائه و مقرر شد سیاست های تشویقی لازم با هدف بهبود وضعیت ارجاع کار به پیمانکاران اعمال شود.

گفتنی است خیابان گوته یکی از محورهای تاریخی هسته مرکزی شهر تهران به شمار می آید که در فرآیند ساخت تونل امیرکبیر، با توجه به قرارگیری روی سقف بخشی از این تونل دستخوش تغییراتی شد. معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۲ از سال گذشته مشغول برنامه ریزی فضایی و اجرایی برای شکل‌گیری و احیای خیابان گوته و در نهایت ایجاد کاربری ها و کارکردهای متناسب با محلات همجوار این محور است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط