1400/12/09-13:26

شورای سلامت در قلب پایتخت برگزار شد

 شورای سلامت در قلب پایتخت برگزار شد

شهردار منطقه ۶ هدف از برگزاری جلسات شورای سلامت را ارتقا کیفیت زندگی و دستیابی به راهکار های کاربردی برای رفع مشکلات سلامت محور شهروندان عنوان کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، مسعود رنجبریان در نشست شورای سلامت که با حضور صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در سوله بحران شهرک والفجر برگزار شد گفت: کشف و همکاری افراد برخوردار از دانش و مهارت های ممتاز در زمینه های مختلف می تواند نتایج مفیدی برای رفع معضلات نه تنها در محله، ناحیه و منطقه، بلکه در کلان شهر تهران را داشته باشد و مدیریت شهری می تواند از طریق سیاست گذاری و راهبری فرهنگی و اجتماعی و مشارکت های شهروندی در ارتقا کیفیت زندگی سلامت محور با استانداردهای روز دنیا نقش مهی را ایفا نماید.

در ادامه این نشست حمید صاحب مدیركل سلامت شهرداری تهران با تبیین این موضوع که رویکرد اداره سلامت باید تسهیل کردن فعالیت های سلامت محور و دشوار نمودن فعالیت های پر خطر باشد توجه به مسائل حاکم بر روح شهر را جز اولویت های اصلی این حوزه برشمرد.

نشست شورای سلامت منطقه ۶ با حضور سعید تیموری سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، فراهی زاده معاون حمل و نقل و ترافیک، مدير سلامت، شهرداران نواحی و دیگر مدیران شهری منطقه شش با موضوع بررسی روند پیگیری مصوبات نواحی و نیز تدوین مصوبات منطقه ای برگزار گردید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط