1400/12/09-13:48
در جلسه قرارگاه اجتماعی انجام شد؛

تعیین تکلیف پلاک های قرمز در منطقه ۱۵

تعیین تکلیف پلاک های قرمز در منطقه ۱۵

جلسه تعیین تکلیف پلاک های قرمز منطقه ۱۵ با حضور سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵، ترابی دادیار و جانشین سرپرست دادسرای ناحیه ۲۴، فیضی بازپرس دادسرای ناحیه ۲ و نمایندگان پایگاه ششم فاتب (سرهنگ حیدری، سروان حسینی و سروان زیارتی)، معاونین، مدیران و شهرداران نواحی منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صباغ در ابتدا به مشکلات منطقه در ارتباط با وجود معتادان متجاهر و ناامنی ایجاد شده برای شهروندان اشاره کرد و سپس گزارشی از اقدامات شهرداری در این ارتباط ارائه داد.

بنابراین گزارش، در ادامه سرهنگ حیدری رئیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه ششم فاتب ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر شهردار منطقه، از زحمات آقایان ترابی و فیضی تقدیر کرد و گفت: از ۸۷ پلاک شناسایی شده در سطح منطقه تعداد ۳۷ پلاک قرمز در دستورکار قرار گرفته که اغلب آنها در کوه گچی قرار دارد و این پلاک ها در مسیر مراحل تحقیقات پلیس قرار دارد.

برپایه این گزارش، در ادامه ترابی دادیار و جانشین سرپرست دادسرای ناحیه ۲۴ با اشاره به اینکه پرونده چهار پلاک از ۳۷ پلاک، در دادسرا تکمیل و به دادگاه ارسال شده است، گفت: از پلیس خواسته شده فرایند تحقیقات مابقی اماکن نیز در اسرع وقت انجام شود.

شایان ذکر است، شناسایی دقیق ۵۰ پلاک باقیمانده توسط ادارات ذیربط، پاکسازی اراضی رها شده در کوه سنگی و ایجاد برج نوری و فضای مناسب برای شهروندان توسط شهرداری و همچنین تشکیل پرونده توسط پلیس مواد مخدر برای منازل و اماکن مرکز توزیع و انبار مواد مخدر جهت اخذ دستور قضایی و پلمب و مصادره آن از جمله تصمیمات مهم مسئولان حاضر در این جلسه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط