1400/12/10-18:47

پانصد ميليارد تومان از حق شهر به بیت المال برگردانده شد

پانصد ميليارد تومان از حق شهر به بیت المال برگردانده شد

پانصد ميليارد تومان از حق شهر در ١٠٠ روز گذشته توسط شهرداری منطقه یک پس از آزادسازی از دست متصرفان به بیت المال برگردانده شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهرداراین منطقه، با بیان خبر فوق اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در راستای حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری، مبارزه با زمین خواری و در راستای بازگرداندن و تودیع اموال شهر با کسی تعارف ندارد و این امر را از وظایف مهم خود می داند و همه مدیران و شهرداران نواحی در چارچوب قوانین این موارد را با جدیت پی گیری می کنند تا در اسرع وقت تعیین تکلیف و مطالبات وصول شوند.

وی تخلیه ۱۳۰ متر مربع تجاری در دو طبقه در محدوده ناحیه سه شهرداری منطقه یک را یکی از اقدامات اجرا شده در چند روز اخیر دانست و گفت: با تخلیه ملک و تخریب آن، گذر تقاطع الفت آزاد و گره ترافیکی محدوده فوق مرتفع شد.

حاجوی تخریب ۶۰۰ مترمربع بنای غیر مجاز در خیابان نیروی زمینی به منظور صیانت از حقوق شهر و شهروندان در منطقه یک را اقدام دیگری دانست و افزود: در راستای برخورد با ساخت و سازهای غیر قانونی و بدون مجوز و به منظور صیانت از حقوق شهر و شهروندان و مبارزه با فساد، ۶۰۰ مترمربع بنای غیر مجاز واقع در طبقه سوم یک مجتمع تجاری تخریب شد.

شهردار منطقه یک رای کمیسیون ماده صد مبنی بر قلع و جمع آوری تغییر کاربری ۳۰۰ متر تراس رستوران دژاوو و مسقف نمودن و بهره برداری غیرقانونی از آن در راستای حفظ حقوق عمومی را اقدام دیگری دانست.

این مقام مسئول افزود: در همین راستا و همچنین رعایت مفاد بند ۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، ملک شهرداری منطقه یک به متراژ ۱۵ هزار و ۷۷۵ مترمربع که در تصرف افراد سودجو در محله گلابدره قرار داشت، در راستای مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق عمومی رفع تصرف شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط