1400/05/13-15:08

بازسازی و شستشوی المان های ترافیکی شمال شرق پایتخت

بازسازی و شستشوی المان های ترافیکی شمال شرق پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی، بازسازی و شستشوی المان ها و تجهیزات ترافیکی معابر اصلی و فرعی منطقه ۴ همچنان ادامه دارد.

"مهدی اناری" درخصوص اقدامات پیش بینی شده در این طرح گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور ارتقاء سلامتی شهروندان، شستشوی ایستگاه های اتوبوس و پایانه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی در قالب طرح نگهداشت شهر در دستور کار نواحی نه گانه قرار گرفت.

او در ادامه گفت: نصب و ترمیم استوانه های ایمنی، شستشو و ترمیم گاردریل ها، نصب سرعتگاه های آسفالتی، تعویض و شستشوی تابلوها و علایم ترافیکی و تابلوهای راهنمایی از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش حوادث رانندگی در بزرگراه های شریانی افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته و شناسایی نقاط خطر آفرین در بزرگراه های منطقه 4، آمار حوادث رانندگی منجر به فوت در این منطقه کاهش قابل توجهی داشته است.

او خاطر نشان کرد: اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و داشتن شهری ایمن به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط