1400/12/15-11:52
با اجرای اصلاح هندسی و نصب موانع بتنی؛

محور مواصلاتی آزادگان در محدوده منطقه ۱۹ ایمن تر شد

محور مواصلاتی آزادگان در محدوده منطقه ۱۹ ایمن تر شد

بزرگراه آزادگان در مسیر واقع در محدوده منطقه ۱۹ با ایجاد رفیوژ کناری در قالب نصب موانع بتنی(نیوجرسی) ایمن تر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به حجم سنگین تردد بویژه در روزهای پایانی سال از بزرگراه آزادگان و اهمیت مواصلاتی این محور گفت: ایمن سازی این مسیر یکی از اقدامات اولویت دار در طرح تحول در نگهداشت شهر است که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی در بخشی از این مسیر در حال اجرا است.

او افزود: طی این عملیات ترافیکی، رفیوژ کناری برای کاهش عرض معبر و تردد ایمن تر خودروها با نصب نیوجرسی در مسیر شرق به غرب روبروی پارک شقایق به متراژ ۱۵۰ متر ایجاد می شود.

به گفته این مسئول ایجاد کندرو با نصب ۲۰۰ متر گاردریل در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان روبروی ورزشگاه شهید کاظمی به منظور ایمن تر شدن این محور از برنامه های ترافیکی آتی این منطقه محسوب می شود.

شهردار منطقه در ادامه از رفع نواقص و نصب علائم ترافیکی جدید در آستانه ورود به سال نو به‌ویژه در معابر ورودی جنوب تهران خبر داد و افزود: در همین راستا طی هفته گذشته ۴۰۰ مانع استوانه ای شکل، ۲۰ بشکه ترافیکی، ۱۶ کاشن تانک، ۱۱۰ تابلوی خطرنما و ۹ تابلوی هدایت مسیر در بزرگراه ها و معابر اصلی این منطقه نصب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط