1400/12/15-20:10
به دنبال برنامه‌ریزی برای کاشت ۱۴ هزار نهال در هفته جاری؛

منطقه ۱۲ به نام شهدای سلامت و علم و دانش سبز شد

منطقه ۱۲ به نام شهدای سلامت و علم و دانش سبز شد

هم‌زمان با روز درختکاری، شهردار منطقه ۱۲ از کاشت نهال به نام شهدای سلامت و علم و دانش این منطقه خبر داد و گفت: ان‌شاءالله طی هفته جاری، ۱۴ هزار نهال نیز بین شهروندان منطقه توزیع خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت روز درختکاری، گسترش فضای سبز را در حفظ و احیای محیط زیست، امری حیاتی و سنت حسنه پیشوایان الهی خواند و گفت: تقارن زیبای این روز با میلاد خجسته حضرت سیدالشهدا(علیه‌السلام) و روز پاسدار، زیبایی این اقدام را در کل کشور دوچندان کرده است؛ از‌این‌رو با استفاده از این تقارن فرخنده، مراسم کاشت نهال در منطقه ۱۲ به نام شهدای سلامت و علم و دانش این منطقه برگزار شد.

یزدی همچنین از ایجاد چهار غرفه توزیع نهال در سطح منطقه خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای توزیع دست‌کم ۱۴ هزار نهال بین شهروندان گرامی از طریق غرفه‌ها انجام شده که بیشتر این درختان، مثمر (درخت میوه) به شمار می‌روند.

وی درباره محل استقرار این غرفه‌ها بیان کرد: این غرفه‌ها در پارک شهر، بوستان زندگی، بوستان زیبا واقع در محله آبشار و بوستان دیالمه واقع شده‌اند که از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه در خدمت شهروندان منطقه خواهند بود.

بر اساس این گزارش، صبح امروز، ۱۵ اسفندماه، کاشت ۶ اصله نهال با نام شهدای سلامت و علم و دانش منطقه ۱۲ با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان و مدیران شهری این منطقه، نمایندگان آموزش و پرورش و بیمارستان‌های سطح منطقه به همراه خانواده معظم شهدا، کودکان کار و دانش‌آموزان در بوستان زندگی واقع در محله هرندی برگزار شد.

تقدیر از رؤسای بیمارستان‌های بانک ملی و سیدالشهدا(علیه‌السلام)، خانواده شهدای دانش‌آموز و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی روی استیج به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین(علیه‌السلام)، همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این مراسم در این روز بود./ خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط