1400/12/15-23:24
شهردار منطقه ۳ در مراسم غرس ۵۰۰ اصله درخت در بوستان ملت:

سرانه فضای سبز با جلب مشارکت بخش خصوصی افزایش می یابد

سرانه فضای سبز با جلب مشارکت بخش خصوصی افزایش می یابد

شهردار منطقه ۳ در حاشیه مراسم غرس ۵۰۰ اصله درخت که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهری در بوستان ملت برگزار شد گفت: بطور حتم سرانه فضای سبز با جلب مشارکت بخش خصوصی افزایش خواهد یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی به نهضت حمایت و حفاظت از محیط زیست در شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: در این راستا آموزش و ترویج فضای نگهداشت محیط زیست در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: بطور یقین حفظ وضعیت موجود و توسعه فضاهای سبز نیازمند تجهیز ناوگان حوزه خدمات شهری و فضای سبز به سیستم مکانیزه و توسعه نگهداشت شهر است.

او ارتقا و توسعه سرانه فضای سبز منطقه را از برنامه های آتی شهرداری برشمرد و اظهار داشت: همچنین برای توسعه برنامه ریزی، بخشی از زمین های موجود را با رضایت مالکین و مشارکت بخش خصوصی می توانیم به صورت چند کاربردی استفاده نماییم بدین گونه که بخشی را برای فضای سبز و قسمت دیگر را برای ارائه خدمات عمومی اختصاص دهیم.

همزمان با روز درختکاری ۵۰۰ اصله نهال توسط شهردار منطقه ۳ و با حضور مسئولان سازمان های بیمه سلامت ایران، امور عشایر، بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران و معاونین منطقه در بوستان ملت غرس شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط