1400/12/16-12:36
به یاد شهدای مدافع سلامت؛

سرو سلامت در مراکز بهداشت منطقه ۱۹ کاشته شد

سرو سلامت در مراکز بهداشت منطقه ۱۹ کاشته شد

سروهای سلامت به مناسبت هفته درختکاری و به یاد شهدای مدافع عرصه سلامت بصورت نمادین در محوطه بیرونی تعدادی از مراکز بهداشت و درمانگاه های منطقه ۱۹ کاشته شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای مدافع سلامت و جان فشانی آن ها در راه دفاع از هم نوعان خود گفت: این برنامه همزمان با آغاز هفته درختکاری و با حضور کادر درمان در مراکز بهداشت شهید آیت و شهید واحدی، درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ و شهدای نعمت آباد اجرا شد.

او کاشت نهال به یاد شهدای عزیز را به معنای زنده نگه داشتن راه و اندیشه آنان و مایه خیر و برکت دانست و افزود: نهال سرو سلامت فردا ۱۶ اسفند نیز بصورت نمادین در درمانگاه امام صادق(ع) غرس می شود.

او در ادامه این خبر از اجرای برنامه های آموزشی با محوریت «نوروز و کرونا» در فضاهای عمومی این منطقه به مناسبت بهار ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: این برنامه ها در دو بخش حضوری و مجازی با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران و کانون پزشکان تدارک دیده شده است.

به گفته هدایت توزیع مواد غذایی و بسته های بهداشتی در میان خانواده های دارای معلول، خانواده های کم برخوردار و ساکنان روستاهای حریم با مشارکت خیرین، بازدید از خانواده های دارای ۲ فرزند معلول و بيشتر به منظور رسيدگي به مشكلات آنان، اختصاص غرفه های خود اشتغالي به افراد داراي معلوليت با هدف بهبود معيشت آن ها، شناسايي سالمندان تنها و نيازمند بازديد و قدرداني از آن ها، اجرای برنامه های آموزشی شامل چهارشنبه سوری ايمن، آموزش خانه تكانی و كمک های اوليه از دیگر برنامه های سلامت محور این منطقه در راستای استقبال از بهار هستند.

همچنین در آستانه ورود به سال جدید ضمن بازديد از خانواده های مدافعان حرم و ويزيت پزشكی آنها، بروشور های آموزشی در عوارضي تهران – قم بین شهروندان و مسافران توزیع خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط