1400/12/16-15:28
در آستانه بهار ۱۴۰۱ اجرایی شد؛

اصلاحات هندسی معابر شمال شرق پایتخت /بهاری ایمن در انتظار مسافران نوروزی

اصلاحات هندسی معابر شمال شرق پایتخت /بهاری ایمن در انتظار مسافران نوروزی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از اقدامات و اصلاحات هندسی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، مشکلات ترافیکی و تردد در معابر منطقه با اجرای اصلاحات هندسی مرتفع می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمود کرم رودی" با اشاره به این خبر گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور افزایش ایمنی تردد عابران و رانندگان و کاهش حجم ترافیک معابر به خصوص در روزهای شلوغ قبل از عید، طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایمن سازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به افزایش ترافیک در هفته های پایانی اسفندماه در معابر مختلف از جمله میادین بزرگ این منطقه گفت: عملیات اصلاح هندسی میادین و معابر پر رفت و آمد از  ماه بهمن سال جاری آغاز شد.

کرم رودی افزود: از جمله اقدامات انجام گرفته می توان اصلاح ورودی رمپ بزرگراه شهید بابایی به بزرگراه امام علی(ع)، اصلاح هندسی تقاطع خیابان های پایدارفرد- گیلان، اصلاح ایمنی ایستگاه بی.آر.تی کرمان خط پنج تندرو، اصلاح ورودی خیابان طاهرخانی به بزرگراه امام علی و تعریض کندرو غرب به شرق بزرگراه شهید زین الدین اشاره کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به بهسازی پایانه ها افزود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی سکوهای مسافربری در پایانه های منطقه و رمپ های مخصوص برای تردد ویلچر در پایانه های تاکسی و مینی بوس بهسازی شد.

وی در پایان گفت: این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی و داشتن شهری ایمن تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط