1400/12/16-15:33

کاشت نهال هم عهدی با شهدا در محله نظامی گنجوی

کاشت نهال هم عهدی با شهدا در محله نظامی گنجوی

پویش لبخند طبیعت به مناسبت روز درختکاری با حضور مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶، خانواده شهدا، مدیران شهری، اعضای شورایاری، دبیر کانون سالمندان و شهروندان در محله نظامی گنجوی منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی بسیار به حفظ درختان و ارزش آن‌ها اشاره‌ شده است، افزود: توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی اتفاق نخواهد افتاد و حفظ منابع طبیعی منجر به رشد و تعالی کشور می‌شود، لذا انتظار می‌رود در فرهنگ عمومی جامعه مردم به حراست از درختان تشویق و ترغیب شوند.

شهردار منطقه ۶ به اهمیت درخت و درختکاری در اسلام اشاره نمود و افزود: در آموزه های دینی ما به کار نیک و باقیات و صالحات آن تاکید شده است و درختکاری نیز یکی از این اعمال نیک است. به همین منظور ما به نیابت از هر شهید والامقام درختی خواهیم کاشت تا محیط شهری علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام شهدای ایران اسلامی شود.

در حاشیه این برنامه به فعالین حوزه محیط زیست، سالمندان نمونه و خانواده گرانقدر شهدا تندیسی به رسم یادبود و قدردانی از سوی شهردار منطقه ۶ اهدا شد.

همزمان با کاشت نهال توسط شهردار منطقه شش به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری شهرداران نواحی شش گانه نیز اقدام به کاشت نهال در سطح بوستان های منطقه نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط