1400/06/12-13:25
معاون حمل‌ونقل و‌ ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد:

منطقه ۱۸ شهرداری تهران، در نهضت ساخت پارکینگ شهری پیشرو است

منطقه ۱۸ شهرداری تهران، در نهضت ساخت پارکینگ شهری پیشرو است

با حضور سید مناف هاشمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران از پروژه های ترافیکی منطقه ۱۸ بازدید صورت گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین؛ در این بازدید که با همراهی معاونین و مدیران ستادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیریت شهری منطقه ۱۸ تهران برگزار شد سید مناف هاشمی در بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۸ گفت: با توجه به بستر مناسبی که برای ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۲۶۰ واحد در مجاورت شهرداری منطقه ۱۸ صورت گرفته است، با تزریق ۵۰درصد بودجه، در این پروژه مشارکت خواهیم داشت که با امید به خدا تا بهمن ۱۴۰۰ فاز اول بهره‌برداری شود. 

در ادامه این بازدید سید محمد فیاض با توضیح پیرامون شیوه تعریض معابر ترافیکی منطقه ۱۸ موارد مورد نیاز را تشریح کرد و سید مناف هاشمی ضمن تاکید بر ملزومات مدیریت شهری در حوزه ترافیک گفت: تعریض معابر خیابان درختی، خیابان شهیدان بهرامی و خیابان شهید مرتضی زندیه که پیشرفت کافی و قابل ملاحظه‌ای داشته اند شایسته تقدیر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه یادآور شد: ساخت پارکینگ‌های طبقاتی باقری و شهرداری منطقه و پارکینگ‌های زیر‌سطحی تیر، منطقه ۱۸ تهران را به عنوان پیشرو در نهضت ساخت پارکینگ عمومی معرفی کرده است. معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با مشارکت ۱۰۰درصدی و ۵۰درصدی در برخی پروژه‌های در حال تکمیل آماده تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان می‌باشد.

مناف هاشمی در پایان تاکید کرد: با توجه به اهمیت تسهیل دسترسی شهروندان به خط ۱۱ مترو تهران، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آمادگی دارد تا توافقات ترافیکی مورد نظر را جهت اخذ مجوز انجام دهد. همواره تاکید داشته‌ایم که در تمامی پروژه‌ها باید رضایت شهروندان حاصل شود زیرا هدف نهایی تمام مجموعه مدیریت شهری تامین نظر شهروندان است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط