1400/12/18-10:19

اقدامات بهارانه منطقه ۱۹ برای خانه تکانی شهر

اقدامات بهارانه منطقه ۱۹ برای خانه تکانی شهر

نمای بصری معابر منطقه ۱۹ در آستانه ورود به سال جدید با اجرای فعالیت های طرح استقبال از بهار، رنگ تازگی به خود گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با تشریح بخشی از فعالیت های اجرایی برای نونوار کردن منطقه و خانه تکانی شهری گفت: به همین منظور طی رصدهای مستمر معابر و محورهای بزرگراهی برای رفع نواقص و جلوه بخشی به این محدوده از پایتخت، روشنایی زير پل های سواره رو و سر پرچمی های پل شكوفه در بزرگراه شهيد كاظمی، پل های لطيفی، شهید بنامعلی و شهید صنيع خانی در بزرگراه شهيد تندگويان و پل شقایق با استفاده از سيستم پروژكتور و LED تأمین شد.

او در ادامه از ترسیم نقش متناسب با فصل بهار بر دیوار حاشیه بلوار شهید ورامینی خبر داد و افزود: این نقاشی دیواری در ۱۰۰۰ متر مربع با موضوع پروانه روی دیوار این معبر اجرا شد. علاوه بر این جداره خيابان برادران شكری با اجرای نقاشی مداد رنگی در ٦٠٠ مترمربع جلوه ای متفاوت به خود گرفت.

هدایت ادامه داد: رنگ آمیزی ۲۰۰۰ متر مربع تابلوهاي ترافيكي، كافوهاي برق و مخابرات، رفع نازیبایی های بصری با استفاده از مواد پوشاننده در  ٥٠٠٠ مترمربع از محله دولتخواه جنوبی، خيابان شكری و خيابان پيروز، رنگ آميزی ديوار گرمخانه در بزرگراه شهيد كاظمی و نام گذاری میادین در محدوده نواحی و ميدان دانشگاه از دیگر فعالیت های طرح استقبال از بهار در حوزه زیباسازی شهر محسوب می شود.

به گفته شهردار منطقه با ورود به ماه شعبان و آغاز اعیاد شعبانیه ضمن اجرای آذین بندی، بنرهای متناسب با این ماه مبارک در معابر اصلی منطقه اکران شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط