1400/12/19-20:24
در راستای پیگیری مطالبات شهروندان انجام شد؛

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۶

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۱۶

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۶ با حضور در مسجد محمدیه محله جوادیه پاسخگوی درخواست شهروندان بودند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری ۱۶، حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار که پس از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از مسئولان شهرداری صورت گرفت، از نزدیک در جریان نیازهای مسجد و مطالبات شهروندان این منطقه در حوزه مسائل شهر و شهرداری و شورا پاسخ گفت.

حجت الاسلام آقامیری با مثبت ارزیابی کردن نهضت دیدار های مردمی با محوریت مساجد، مساجد را پایگاهی برای حضور همه اقشار مردم و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردم از دل محلات برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران بر اهمیت مشارکت همگانی مردم برای پیشبرد موضوعات شهری اشاره داشت و افزود: چنانچه فعالیت ها و اقدامات شهری با نیازسنجی و مشارکت مردم انجام شود قطعا کاربردی تر و با رضایتمندی بیشتر عموم مردم همراه خواهد بود.

مرتضی روحانی شهردار منطقه۱۶ نیز در این دیدار مردمی ضمن بررسی مشکلات مطرح شده شهروندان، حضور اعضای شورای شهر بین مردم را فرصتی مهم و مغتنم برای خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان اعلام کرد و در ادامه از نگاه ویژه شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران به مناطق جنوبی سخن گفت.

شهردار منطقه ۱۶ همچنین با اشاره به اهمیت توجه به‌ توسعه محلات ۹ گانه در منطقه ۱۶ از رضایت محلی که از تغییرات بوجود آمده در پهنه خیابان ظهیری و به تبع آن‌ رونق ساخت وساز و افزایش ارزش املاک در این محدوده خبر داد.

مرتضی روحانی بر تسریع در روند تملک زمین‌های واجد شرایط شناسایی شده در مناطق کم برخوردار و لزوم توجه به تاکیدات شهردار تهران در خصوص تحقق توزیع عادلانه و متوازن فضای سبز در شهر تهران تأکید کرد و گفت: نسبت به تملک زمین ۵۷۰۰ متری قالیشویی در محله جوادیه و تبدیل آن به فضای سبز اقداماتی در دستورکار قرار گرفته است و خوشبختانه در آینده شاهد افزایش سرانه فضای سبز در محلات جنوبی مانند جوادیه خواهیم بود.

وی پیگیری مشکلات شهروندان را اولویت مدیریت شهری دانست و ضمن استماع مطالبات شهروندان، نسبت به پیگیری هر چه زودتر آن ها دستورات لازم را به معاونان و مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۶، شهرداران نواحی، معاونان، جمعی از مدیران، معتمدان محلات نه گانه، روسای کلانتری، روسای ادارات آب، برق و گاز برگزار و بخش قابل توجهی از مشکلات شهروندان از سوی این نهادها رسیدگی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط