1400/12/21-15:07
معاون شهردار منطقه ۴ خبر داد:

تعریض بیش از ۱۱۰۰ مترطول معابر شمال شرق تهران/ تردد آسان شهروندان منطقه ۴ در معابر و پیاده روها

تعریض بیش از ۱۱۰۰ مترطول معابر شمال شرق تهران/ تردد آسان شهروندان منطقه ۴ در معابر و پیاده روها

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از تعریض معابر و کاهش بار ترافیکی محلات و بزرگراه ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۱۱۰۰ متر از معابر این منطقه تعریض شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران؛ "عبدالمطلب توجهی" با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود وضعیت ترافیکی و سهولت در رفت و آمد شهروندان عملیات تعریض خیابان های ۲۴۴ و چمن آرا از ابتدای سال ۱۴۰۰ در دستورکار قرار گرفت.

او با اشاره به تعریض خیابان چمن آرا و ایجاد دسترسی به بزرگراه شهید بابایی گفت: در مهمترین پروژه، تعریض خیابان چمن آرا و اتصال به بزرگراه شهید بابایی به طول ۱۰۰۰ متر است که از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شده و تا کنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از معابری است که معارض زیادی داشته و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

معاون شهردارمنطقه ۴ با اشاره به تعریض خیابان ۲۴۴ حدفاصل خیابان بختیاری تا خیابان شهید رجایی اشاره کرد و گفت: در این معبر به طول حدود ۶۵۰ متر کانیو و حدود ۱۵۰۰ مترمربع پیاده رو احداث شده است که نقش قابل توجهی در کاهش ترافیک داشته است.

او در پایان خاطر نشان کرد: انجام اقدامات مشابه جهت رفاه حال شهروندان در نقاط دیگر از جمله خیابان شادمان آغاز و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط