1400/12/23-12:25
سرپرست سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران خبر داد:

آغاز مطالعات عمرانی برای رفع گره های ترافیکی محدوده منطقه ۸

آغاز مطالعات عمرانی برای رفع گره های ترافیکی محدوده منطقه ۸

سرپرست سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از آغاز فاز دوم طراحی پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده خیابان جانبازان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، "محمدصادق خیرخواه" که متعاقب برگزاری نشست مشترک با "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه ۸ سخن می گفت، با بیان آنکه دوربرگردان همسطح بزرگراه شهید باقری در محدوده تقاطع خیابان جانبازان به ویژه به دلیل ایجاد حرکت ضربدری میان ترافیک عبوری بزرگراه و بار ترافیک ورودی به خیابان جانبازان، به یکی از گره های ترافیکی این بزرگراه شمالی- جنوبی تبدیل شده است، از آغاز فاز دوم مطالعات غیرهمسطح سازی این دوربرگردان خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد نامناسب سایر دوربرگردان‌های همسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطع خیابان‌ ۱۹۶ و بزرگراه رسالت، از تلاش کارشناسان سازمان مشاور برای حذف تمام این نقاط کور ترافیکی از طریق طراحی تقاطع های غیرهمسطح خبر داد و گفت: غیرهمسطح سازی دوربرگردان های همسطح علاوه بر تقویت نقش حمل و نقلی بزرگراه شهید باقری، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی مناطق ۴ و ۸ را برطرف خواهد ساخت.

گفتنی است در نشست مشترک مدیران سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و شهرداری منطقه ۸، زمینه های همکاری بیشتر با هدف بهبود وضعیت زیرساخت های عمرانی منطقه مورد بررسی قرار گرفت. انجام طراحی های لازم به منظور مرمت کف کانال موجود در مسیر بزرگراه شهید باقری و بهره گیری از خدمات فنی سازمان مشاور در امور مربوط به مرمت ایستگاه های اتوبوس تندرو(بی آر تی) با بتن پلیمری، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط