1400/12/23-13:12
معرفی برگزیدگان چهاردهمین «جشنواره وب و موبایل ایران»

«تهران من» برای دومین بار برترین سایت بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» شد

«تهران من» برای دومین بار برترین سایت بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» شد

سایت «تهران من» در بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» چهاردهمین «جشنواره وب و موبایل ایران» برای دومین سال متوالی مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در چهاردهمین «جشنواره وب و موبایل ایران» که از یکم دی‌ماه تا ۱۴ اسفندماه برگزار شد، هزار و ۶۳۳ اثر شامل وب‌سایت و اپلیکیشن شرکت کردند که از این میان، هزار و ۳۲۷ وب‌سایت پس از بررسی‌های اولیه وارد مرحله داوری شدند. بر اساس این گزارش، با اعلام آراء داوری که متشکل از افراد متخصص و با تجربه در زمینه فناوری اطلاعات هستند، سایت «تهران من» در بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» بهترین سایت سال از سوی بخش داوری معرفی شد.

این در حالی است که سایت «تهرانِ من» علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، به عنوان سایت برگزیده توسط آرای کاربران دنیای مجازی انتخاب شد و بدین ترتیب برای دومین بار سایت «تهرانِ من» در بخش «سازمان‌ها و موسسات دولتی» در هر دو شاخه‌ی داوری و مردمی در چهاردهمین «جشنواره وب و موبایل ایران» به عنوان برگزیده‌ی نخست‌ معرفی شد.

«تهران من» درگاه واحد ارائه خدمات هوشمند شهروندی است که از سال ۱۳۹۶ با هدف تسهیل دریافت سرویس‌های شهری و ایجاد یکپارچگی در آنها راه‌اندازی شده است. این سامانه به نشانی my.tehran.ir  تا کنون با ارائه خدمات برخط حوزه‌های طرح ترافیک، شهرسازی، عوارض شهرداری، ۱۳۷، خرید بلیت‌های شهری و ده‌ها سرویس دیگر به طور مداوم توسعه می‌یابد و در حال بیش از سه میلیون کاربر دارد.

جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین عرصه‌ی رقابت بین اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌های فارسی است که از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرده و در پایان هر سال بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی را با انتخاب داوران، برمی‌گزیند و تندیس جشنواره را به آن‌ها اهدا می کند. همچنین در این جشنواره در هر گروه در بخش رای‌گیری‌های مردمی، محبوب‌ترین اثر از نگاه مردم نیز معرفی می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط