1400/12/24-13:34

منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود

منطقه ۱۹ برای معتادان متجاهر ناامن می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ از تخریب و پلمپ ۳ واحد پلاک قرمز در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: این واحدها محل های تجمع معتادان و پاتوق های فروش و استعمال مواد مخدر بودند که بخشی از آنها پلمپ و بخش دیگری تخریب شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت با حضور در محل اجرای عملیات پلمپ و تخریب این واحدها گفت: بخش اعظمی از پلاک قرمزهای شناسایی شده در نقاط بی دفاع شهری هستند که امروز با دستور قضایی و مشارکت پلیس مواد مخدر، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، یگان حفاظت منطقه و نیز حضور نیروهای شهرداری این منطقه، یک واحد تخریب، یک واحد تخریب و پلمپ و واحد دیگری نیز پلمپ شد.

او در ادامه با اشاره به شناسایی پلاک قرمزها در این منطقه ادامه داد: بخشی از این پلاک قرمز ها با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضایی جمع آوری شده، بخش دیگری نیز با اخذ دستور قضایی پلمپ و تخریب شدند و سایر پلاک ها نیز در مرحله مستند سازی هستند.

هدایت شناسایی پلاک قرمزها را در راستای مصوبات جلسات قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست شهردار تهران اظهار کرد: مصوبات این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می شود در سه محور شامل جمع آوی معتادان متجاهر و استقرار آنها در مراکز بازپروری، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای آنها بعد از بازپروری و شناسایی پلاک قرمزها و محل تجمع معتادان و نیز پاتوق های فروش و استعمال مواد مخدر است.

شهردار منطقه ۱۹ ایجاد آرامش و محیط امن برای زندگی ساکنان این منطقه را از اهداف اصلی این اقدام عنوان کرد و افزود: بخشی از پلاک قرمزها بعد از تخریب به فرصتی برای این منطقه تبدیل می شوند.

هدایت خاطرنشان کرد: منطقه ما ۱۵۰ هکتار نقطه بی‌دفاع شهری دارد که خوشبختانه این تهدیدها در حال تبدیل به فرصت هستند و در همین راستا در تلاش هستیم بتوانیم نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار مختلف اجتماعی با تأمین سرانه های مورد نیاز در این محل ایجاد کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط