1400/12/24-14:40

پیشرفت ۶۱ درصدی عملیات مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

پیشرفت ۶۱ درصدی عملیات مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

مدیرعامل شرکت یادمان سازه، از پیشرفت ۶۱ درصدی عملیات مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، امین شالبافان ضمن اعلام این خبر افزود: در حالی که اقدامات مربوط به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای در محور شرقی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران به اتمام رسیده است، فعالیت هایی از قبیل قالب بندی و بتن ریزی ستون های پایه های میانی پل ادامه دارد و فعالیت های اجرایی ضمن برچیدن عایق رطوبتی و حفاری پای ستون ها در محور غربی سازه آغاز شده است.

وی ضمن اعلام واگذاری مجدد امور مربوط به مقاوم سازی، بهسازی لرزه ای و تعمیر و نگهداشت پل های شهر تهران به شرکت یادمان سازه، ابراز امیدواری کرد کار مقاوم سازی پل تقاطع یادگار امام(ره)- مرزداران تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسد.

گفتنی است پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران ۸۸ متر طول و ۱۸ متر عرض داشته و در سال ۱۳۷۷ در ۴ دهانه و با عرشه بتنی احداث شده است. عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل سواره رو با هدف تقویت ستون ها و سرستون ها خرداد ماه سال جاری آغاز شد. تمام معارضات تاسیساتی شناسایی شده، از مسیر اجرای پروژه جابجا شده و ادامه عملیات اجرایی با مانع تاسیساتی خاصی مواجه نیست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط