1400/12/25-12:05
توسط شهرداری منطقه ۱۹ و با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست شهر تهران انجام شد؛

اجرای طرح ملی مسیر سبز ایران پاک در محور خلیج فارس

اجرای طرح ملی مسیر سبز ایران پاک در محور خلیج فارس

حاشیه بزرگراه خلیج فارس روز سه شنبه ۲۴ اسفند محور هدف طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست شهر تهران، شهردار منطقه ۱۹ و جمعی از فعالان محیط زیست بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه در حاشیه اجرای این طرح که با حضور سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست شهر تهران برگزار شد، به اهداف اجرایی این پویش پرداخت و گفت: طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست شهر تهران در راستای استقبال از اولین نوروز قرن و با هدف پاکسازی طبیعت و زیبایی بصری ورودی تهران با مشارکت فعالان این عرصه برگزار شد.

در این طرح که روز ۲۴ اسفند در حاشیه بزرگراه خلیج فارس اجرا شد، زباله های رها شده در مسیر ۷ کیلومتری از عوارضی تهران قم تا بزرگراه آزادگان  با مشارکت محیط بانان، NGO های مرتبط با محیط زیست و عوامل شهرداری این منطقه جمع آوری شد.

هدایت در ادامه به اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: نصب المان های مرتبط با نوروز، توسعه فضای سبز، گل کاری، رنگ آمیزی و شستشوی المان ها و سایر اقدامات مرتبط با استقبال نوروز با هدف آماده سازی منطقه در بخش های مختلف از جمله فعالیت های اجرایی این منطقه برای ورود به سال جدید هستند.

او خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ برنامه های متنوع فرهنگی و فراغتی ویژه ای نیز در بوستان بزرگ ولایت و محلات منطقه برای بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و استقبال از مسافران تدارک دیده شده است.

براساس این گزارش در این پویش شهردار منطقه و مدیرکل حفاظت محیط زیست شهر تهران نیز بعنوان حامیان محیط زیست در طرح پاکسازی محور خلیج فارس مشارکت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط