1400/12/25-16:36

پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران محله صادقیه منطقه ۱۸ افتتاح شد

پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران محله صادقیه منطقه ۱۸ افتتاح شد

همزمان با برگزاری نشست ستاد مدیریت بحران شهر تهران در شب آخرین چهارشنبه سال و با حضور آنلاین دکتر زاکانی شهردار تهران پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران محله صادقیه در ناحیه ۲ منطقه ۱۸ افتتاح گردید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ همزمان با دومین نشست ستاد مدیریت بحران شهر تهران که عصر دیروز در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران محله صادقیه از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور شهردار تهران افتتاح گردید.

هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در آیین افتتاح این پایگاه در منطقه ۱۸ گفت: طبق مصوبات اعلام شده، در گام اول توانسته ایم ۳ سوله را تکمیل و تحویل دهیم، تا افزایش ظرفیت داشته باشیم و بتوانیم خدمات بیشتری را برای مردم ارائه دهیم، که در این میان کاملترین و مجهزترین سوله همین پایگاه محله صادقیه در منطقه ۱۸ است.

حق بین در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای تامین اعتبار در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ برای پیشبرد پروژه های در دست احداث گفت: در سال آتی در صورت تامین بودجه و اعتبارات لازم ساختمان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۱۳ را که پروژه سنگینی است و کار ویژه دارد نیز تکمیل خواهیم کرد.

اسماعیل سلیمی معاون پیشگیری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در ادامه این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: در حال حاضر ۱۰۳ سوله و پایگاه مدیریت بحران در تهران فعال است که برنامه ریزی برای افزایش این تعداد انجام شده و ۱۰ پایگاه و سوله دیگر نیز در حال ساخت است.

شایان به ذکر است در پایان این مراسم و پس از افتتاح پایگاه مدیریت بحران محله صادقیه منطقه ۱۸ علیرضا زاکانی شهردار تهران از زحمات و پیگیریهای شهردار منطقه ۱۸ و همکاران و نیز سازمان مدیریت بحران شهر تهران در احداث، تجهیز و راه اندازی این پایگاه قدرانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط