1400/12/25-16:43
بازدید رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران از سازمان فاوای شهرداری

صادقی: نباید با مسائل حوزه فاوا برخورد سلیقه‌ای صورت گیرد

صادقی: نباید با مسائل حوزه فاوا برخورد سلیقه‌ای صورت گیرد

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران، بر آمادگی شورای شهر برای همکاری در زمینه هوشمندسازی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، ۲۵ اسفندماه، عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند، دکتر احمد صادقی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به تاکیدات دکتر زاکانی شهردار تهران به اهمیت و کارایی مرکز مطالعات شهر تهران و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های شورای شهر تهران آن است که سازمان فاوا به عنوان یکی از بخش‌های حساس و مهم در مدیریت شهری تهران است با مسائل این حوزه نباید برخورد سلیقه‌ای صورت گیرد و اساس کار این سازمان باید بر اساس چشم‌انداز مدیریت شهری باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورای شهر تهران آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان سازمان فاوا در خصوص شناسایی گره‌های این حوزه و ارائه راه‌حل است و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها در سال پیش‌رو، گام‌های موثر برای بهره‌مندی از هوشمندسازی در تهران برداشته شود.
صادقی تاکید کرد: در سال آینده با افزایش جلسات همفکری با سازمان فاوای شهرداری تهران در ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تلاش می‌کنیم.

رضا واحدی‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز با قدردانی از حضور رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در این سازمان و با تاکید بر نقش کلیدی سازمان در تامین نیازهای فناورانه‌ی بخش‌های مختلف شهرداری تهران و هوشمندسازی شهر اظهار کرد: در حال حاضر فاصله زیادی بین بودجه و نیاز سازمان فاوا برای نوسازی زیرساخت فرسوده سخت‌افزاری و شبکه وجود دارد و امیدواریم شورای شهر با توجه به بخش بودجه، حامی این سازمان برای تامین اهداف پیش رو باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط