1401/01/01-12:15

تعويض چمن مصنوعی بوستان قصر در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱

تعويض چمن مصنوعی بوستان قصر در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ تهران از تعویض چمن مصنوعی بوستان قصر در اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران محسن راجی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ تهران ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییر سبک زندگی و کاهش تحرک شهروندان "گذران اوقات فراغت شهروندان" ارتباط نزديكی با برنامه ريزی های مديريت شهری پيدا كرده است.

وی گفت: زيرا كه ساماندهی فضاها ورزشی و تأمين امكانات فراغتی تا حدود زيادی به كميت و كيفيت تجهيزات آنها وابسته است و نقش مديريتی ارگانها و سازمانهای مختلف شهری نظير شهرداری جهت تامين و نگهداشت فضاهای تفريحی- ورزشی مورد نياز اقشار مختلف جامعه برای بهتر سپری كردن اوقات فراغت افراد پر اهميت می باشد.

راجی در ادامه افزود: در همين راستا و با توجه به اهميت اجرای طرح نگهداشت شهر و پيرو بازديدهای صورت گرفته قبلی از سطح اماكن ورزشی محلات كم برخوردار منطقه و با پيگيری شوراياران محله، چمن مصنوعی بوستان قصر در محله حشمتيه - قصر در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ تعويض گرديد تا بتوانيم خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه كنيم.

راجی در پايان ضمن اظهار اميدواری در جهت خدمت‌رسانی مطلوب تر به شهروندان در خصوص رفع مشكلات و ارتقای سطح كيفيت زندگی آنها با اجرای طرح نگهداشت شهر اعلام كرد ايستگاه بعدی جهت تعويض چمن مصنوعی، زمين چمن شهيد جمالی در محله نظام آباد می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط