1401/01/09-15:08
در راستای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱؛

اقدامات فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ در جهت مناسب سازی

اقدامات فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۳ در جهت مناسب سازی

شهردار منطقه۱۳ ضمن تشریح عملکرد حوزه فنی و عمرانی در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱، از اقدامات عمرانی در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار، اتوبان شهید یاسینی و سطح نواحی چهارگانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در تشریح اقدامات صورت گرفته در استقبال از بهار ۱۴۰۱ گفت: در راستای پیشبرد پروژه قطب گردشگری شرق تهران، مجموعه اقدامات عمرانی شامل لکه گیری، روکش آسفالت، ترمیم و بازسازی جدول و کفپوش معابر بوستان جنگلی سرخه حصار به صورت ویژه در ماه های پایانی سال گذشته انجام شد.

وی افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و سهولت دسترسی ایمن مسافرین محترم نوروزی به شهرهای شمالی، عملیات لکه گیری بزرگراه شهید یاسینی در حدفاصل پل های متوسلیان- لواسانی مسیر جنوب به شمال با اجرای تلفیق بتن غلطکی RCc و آسفالت بیندر اجرا شد.

 شهردار منطقه۱۳ اضافه کرد: در ادامه طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ و عملیات تعریض خیابان پیروزی، بازسازی و بازپیرایی پلاک های عقب نشینی شده در ضلع جنوب این خیابان، حدفاصل میدان شهدا و خیابان شکوفه انجام شد.

وی از دیگر اقدامات اجرایی را لکه گیری و مناسب سازی خیابان پیروزی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و احداث پیاده رو به مساحت ۳۰۰ مترطول برشمرد و اضافه کرد: همچنین در این خیابان احداث کانیوو و جدول جهت جمع آوری آبهای سطحی به طول ۸۰ متر، اجرای تک جدول به طول ۴۰ متر و عملیات همسطح سازی ۱۲ عدد دریچه اجرایی شد.

شهردار منطقه۱۳، اقدامات معاونت فنی و عمرانی در سطح نواحی چهارگانه را نیز بدین شرح اعلام کرد: ۱۱۰۰ مترمربع پیاده رو سازی، ۴۰۵ مترطول مرمت نهر و جدول، ۲۲ مورد همسطح سازی دریچه، ۱۵۰۰ مترمربع عملیات لکه گیری در سطح نواحی چهارگانه در ۳۷ نقطه و ۱۸۰۰ مترمربع تراش و روکش آسفالت در ناحیه ۴ از دیگر فعالیت های عمرانی این حوزه در طرح استقبال از بهار است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط