1401/01/09-19:44

حضور بیش از یک میلیون گردشگر در مکان‌های تفریحی غرب تهران

حضور بیش از یک میلیون گردشگر در مکان‌های تفریحی غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ از برگزاری ۶۰ ویژه برنامه در ایام نوروز در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ قطب گردشگری پایتخت به حساب می‌آید برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متفاوتی نسبت به سایر مناطق شهر تهران به اجرا در خواهد آورد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما اظهار داشت: وجود بوستان جنگلی چیتگر، لتمان کن، آبشار البرز، جوانمردان، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجموعه ورزشی آزادی و... موجب شده تا تردد گردشگران به این محدوده غربی پایتخت برای تفریح و گردشگر بیشتر شود به همین منظور منطقه ۲۲ به عنوان قطب گردشگری تهران معرفی شده است.

وی افزود: در اسفندماه در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ تمامی معاونت‌های شهرداری منطقه برنامه‌های مختلفی را برای آماده سازی بوستان‌ها و مجموعه‌های تفریحی در نظر گرفته اند تا رضایت شهرندان حاصل شود، به طوری که معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، ۶۰ برنامه شاد در نظر گرفته است و معاونت خدمات شهری اقدام به فراهم کردن بوستان‌ها و رنگ آمیزی و معاونت حمل و نقل ترافیک ناوگان اتوبوسرانی را ساماندهی کرده تا خدمات رسانی مطلوبی شکل گیرد.

محمدی ادامه داد: طبق پیش بینی‌ها در ۱۳ روز ایام نوروز بیش از یک میلیون نفر گردشگر از این منطقه بازدید خواهند داشت و اوج این بازدید‌ها در روز طبیعت(۱۳ به در) خواهد بود، از همین رو برنامه ریزی‌های مختلفی در این راستا انجام داده ایم.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: در منطقه ۲۲ بزرگراه‌های آزادگان، شهید همدانی، شهید خرازی، آزاد راه تهران_کرج و ابتدای آزادراه تهران_ شمال در وسعت بیش از ۶۰ کیلومتری قرار دارد، به همین منظور حجم بالایی از مسافران ۱۱ استان غربی و شمالی کشور از این محدوده رفت و آمد دارند و قبل از تحویل سال همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی در محور غربی بزرگراه شهید همدانی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی برپا شده است.

وی افزود: در این ایستگاه خدمات فرهنگی، پذیرایی، ارائه بروشور معرفی مراکز تفریحی و گردشگری منطقه ۲۲ و تهران، راه اندازی سرویس بهداشتی سیار و... صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط