1401/01/10-13:48
تشریح اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۵؛

از سرعت بخشیدن به پروژه های ابنیه در تعطیلات نوروز تا استفاده از ۳۳۳ تن آسفالت برای لکه گیری معابر

از سرعت بخشیدن به پروژه های ابنیه در تعطیلات نوروز تا استفاده از ۳۳۳ تن آسفالت برای لکه گیری معابر

محمدباقر اسدی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۵ از تداوم فعالیت های این معاونت در تعطیلات نوروزی خبر داد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، اسدی با اشاره به رصد دائم وضعیت معابر در تمامی محلات منطقه گفت: فعالیتهای عمرانی به طور منظم با توجه به بازدیدهای روزانه و پیام های ۱۳۷ در حال اجراست. طی بازه زمانی ۵ روزه در ۲۵ نقطه عملیات لکه گیری آسفالت در محورهای فردوس شرق، اتوبان شهید ستاری و شهید همت، محدوده کن و کوهسار، خیابان گلستان شرقی و غربی و جنت آباد جنوبی و خیابان قیام صورت گرفت.

وی هدف از این اقدامات را حفظ سیمای شهر و سهولت تردد همشهریان در دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی برشمرد و گفت: تناژ بکار رفته برای این اقدامات در فاصله زمانی ۵روزه ۳۳۳ تن در مساحت ۲۱۰۰ مترمربع بوده است.

اسدی ادامه داد: از جمله فعالیتهای عمرانی انجام گرفته، آماده سازی بستر عملیات دیوار سنگی در انتهای خیابان تقدیری و بازسازی کف نهر روباز در خیابان کوهسار شمال به جنوب و مرمت جداول در مجاورت پارک ساحل است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ از پیشرفت فیزیکی قابل توجه در عملیات بازسازی سرای محله اکباتان و سرویس بهداشتی بوستان شهریور در محدوده جنت آباد شمالی در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: از جمله فعالیتهای عمرانی سرعت بخشیدن به پروژه های ابنیه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در پروژه بازسازی صفر تا صدی سرای محله اکباتان و سرویس بهداشتی بوستان شهریور است.

وی افزود: در ادامه عملیات بازسازی سرای محله اکباتان، نصب سنگ کف تراس طبقه اول و کناره های راه پله های ورودی به سالن آمفی تئاتر و کف پله ها و پاگردها به پایان رسید و در بوستان شهریور نصب سرامیک دیوار و درب در حال اتمام است.

اسدی به اجرای جانپناه و ایمن سازی پله های بوستان اکباتان اشاره کرد و افزود: پروژه مذکور واقع در بوستان اکباتان روبروی بیمارستان صارم، به درخواست شهروندان و نیازسنجی جهت سهولت تردد و ایجاد امنیت بالاخص برای کودکان و افراد سالخورده انجام گرفت.

وی در مورد بازدید از پروژه محله گلبرگ گفت: این عملیات از دیگر فعالیتهای انجام شده در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ است و هدف استفاده از ایام تعطیل به دلیل کاهش تردد و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه بازسازی معابر در جهت احیای محله گلبرگ در محدوده شهرداری ناحیه ۱ منطقه۵ بود که با موفقیت پایان یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط