1401/01/12-20:50

بازدید ۵ ساعته معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های اجرایی منطقه ۱۵ و محور امام رضا(ع)

بازدید ۵ ساعته معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های اجرایی منطقه ۱۵ و محور امام رضا(ع)

مهندس نظری معاون هماهنگی امور مناطق به همراه سید مهدی صباغ شهردار منطقه از پروژه های در حال اجرای جنوب شرق تهران بازدید کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در این بازدید نظری ابتدا به گرمخانه خاوران رفت و از پروژه تبدیل گرمخانه به مرکز ماده ۱۶ بازدید کرد.

در ادامه معاون هماهنگی امور مناطق از اقدامات استقبال از نوروز این منطقه در بزرگراه امام رضا(ع) که شامل نصب المانهای نوروزی، رنگ امیزی، کاشت نهال، بنرهای مناسبتی، آذین بندی و چراغانی و عملیات خاکبرداری و پاکسازی این محور بود، بازدید کرد و با حضور در ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی به همکاران حاضر خداقوت گفت.

تفرجگاه مسگرآباد نیز در ادامه این برنامه مورد بازدید حاضران قرار گرفت که با نامگذاری این تفرجگاه به نام مادر امام زمان(عج)، نرجس خاتون(س) مقرر شد فاز اول این تفرجگاه که توسط شهرداری منطقه در حال آماده سازی است، برای برگزاری جشن روز طبیعت آماده شود.

مهندس نظری در بازدید از موقعیت کوه سنگی و محله مسعودیه اقدامات منطقه برای کاهش آسیب های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و در پایان از اثر تاریخی کوشک امیر سلیمانی واقع در بوستان آزادگان نیز بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط