1401/01/14-12:01
علوی در صحن شورا:

سازمان گردشگری را راه اندازی کنید/ گودهای رها شده همین اول سال تعیین تکلیف شوند

سازمان گردشگری را راه اندازی کنید/ گودهای رها شده همین اول سال تعیین تکلیف شوند

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به استقبال گردشگران از مراکز گردشگری تهران بر لزوم استفاده از اقتصاد گردشگری با راه اندازی سازمان گردشگری تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران با تاکید چند باره بر لزوم راه اندازی سازمان گردشگری شهرداری تهران گفت: در نوروز امسال زحمات زیادی در ۴ مجموعه برج میلاد، باغ کتاب، دریاچه شهدای خلیج فارس و اراضی عباس آباد کشیده شده بود و استقبال مناسبی هم توسط گردشگران شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی میان ستاد گردشگری، میراث فرهنگی و ستاد سفر می شد کارهای تاثیرگذاری در حوزه گردشگری انجام داد افزود: قبل از عید نیز در خصوص لزوم برنامه ریزی برای استقبال گردشگران با توجه به فروکش کردن کرونا تاکید کرده بودیم اما دوستان جدی نگرفتند.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به نقدهایی که به محتوای برنامه های اجرا شده در مراکز گردشگری شهرداری تهران دارد ادامه داد: همه این موضوعات نشان می دهد که لازم است سازمان گردشگری با توجه به مصوبه شورا هر چه سریعتر راه اندازی شود.

وی به استقبال بیش از ۲ میلیون نفری از ۴ مجموعه شهرداری گفت: همین موضوع اثبات میکند که گردشگری امروز یک صنعت است که می بایست از ظرفیت های آن استفاده کرد. و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

علوی همچنین با اشاره به گودهای رها شده تهران گفت: از شهرداری درخواست داریم که هم اکنون که وقت و بودجه است این گودها را تعیین تکلیف کند و کار امروز را به فردا موکول نکنید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط