1401/01/14-22:30
شهردار منطقه ۲۲ در قدردانی از شهروندان مطرح کرد؛

هیچ درختی آسیب ندید / تفکیک و انتقال پسماند روز ۱۳ به در توسط شهروندان

هیچ درختی آسیب ندید / تفکیک و انتقال پسماند روز ۱۳ به در توسط شهروندان

شهردار منطقه ۲۲ از تمامی گردشگران که در حفظ و صیانت از طبیعت کوشا بودند قدردانی کرد و گفت: در ۱۳ به در امسال شاهد کمترین حجم از تخریب محیط زیست بودیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: باتوجه به اینکه بوستان های جوانمردان، چیتگر، لتمان کن، خرگوش دره، وردآورد، آبشار البرز و دریاچه شهدای خلیج فارس امسال در ۱۳ به در نسبت به سال های گذشته پذیرای گردشگران بیشتری بودند، اما شاهد رعایت قابل توجه شهروندان در حفاظت از محیط زیست بودیم، به طوری که بخش قابل توجهی از شهروندان پسماند خشک و تر را در محل اتراق شان تفکیک کرده و خودشان نیز اقدام به انتقال آن به مخزن مورد نظر کردند.

وی افزود: طبق پایش های صورت گرفته از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ حجم زباله های تر به دلیل تفکیک پسماند شهروندان با توجه به جمعیت بسیار زیاد شهروندان در تفرجگاه ها کمتر بوده است.

محمدی ادامه داد: یکی از اقدامات قابل تقدیر شهروندان در این روز توجه به فضای سبز بود، چرا که طبق ارزیابی های اداره فضای سبز منطقه ۲۲تخریب درختان و خسارت به فضای سبز برای برپایی آتش صورت نگرفته است و این نشان از فرهنگ بالای شهروندان دارد.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان شد: در برخی از مکان های تفریحی ۱۳ به در به ویژه در بوستان های چیتگر، لتمان کن و جوانمردان شاهد این بودیم که شهروندان به صورت خود جوش در روزی که به نام طبیعت است اقدام به جمع آوری پسماند رها شده در طبیعت کردند که جا دارد از این شهروندان تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۱۳ به در سال جاری هیچ گزارشی مبنی بر اطفای حربق در بوستان های جنگلی گزارش نشده است، که نشان از توجه ویژه شهروندان در حفاظت از محیط زیست دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط