1401/01/17-12:10

حمایت مدیریت شهری از نخبگان ورزشی در منطقه ۲۲

حمایت مدیریت شهری از نخبگان ورزشی در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از مرمت و نوسازی پیست دوچرخه سواری بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: مدیریت شهری در کنار نخبگان ورزشی است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ وحیدرضا محمدی در گفتگو با مهر با بیان اینکه مدیریت شهری آماده حمایت از نخبگان در امر توسعه و همگامی کردن ورزش در سطح منطقه ۲۲ را دارد، گفت: در حوزه دانش‌بنیان افراد صاحب نظر و متخصص وجود دارند که می‌توانند کمک بزرگی به ورزش همگانی کنند.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در خصوص دانش بنیان به همین منظور شهرداری منطقه ۲۲ حمایت کامل خود را از دانش‌بنیان‌ها در تمامی حوزه‌های مربوط به شهری از جمله ورزش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه منطقه ۲۲ وسیع‌ترین منطقه پایتخت است و به دلیل وجود مجموعه‌های گوناگون تفریحی شامل مجموعه ورزشی آزادی، دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان‌های چیتگر، لتمان کن، آبشار البرز، جوانمردان، خرگوش دره، و وردآورد به عنوان قطب گردشگری تهران لقب گرفته است، عنوان کرد: این منطقه غربی تهران همه روزه پذیرای هزاران نفر از گردشگران تهرانی و کشوری است و گاهاً شاهد آن هستیم که توریست‌های خارجی نیز از مجموعه‌های این منطقه بازدید دارند، به همین منظور مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مسئله ورزش همگانی با وجود حجم بالای شهروندان در این مجموعه‌ها دارد.

محمدی ادامه داد: در بوستان جنگلی چیتگر چندین کیلومتر پیست دوچرخه سواری وجود دارد که به تازگی از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه مورد مرمت و نوسازی قرار گرفته است؛ از سوی دیگر ارائه دوچرخه به مراجعه‌کنندگان نیز با یک فعالیت جدید صورت گرفته است، این خدمات در دریاچه شهدای خلیج فارس نیز به اجرا در می‌آید.

شهردار منطقه ۲۲ در پاسخ به سوالی در خصوص مجموعه ورزشی آزادی گفت: مجموعه ورزشی آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور است که شهرداری این منطقه برای حمایت از ورزش و جوانان همکاری و حمایت‌هایی را با وزارت ورزش و مجموعه ورزشی آزادی دارد.

وی تصریح کرد: شهرداری توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش دارد و در سطح محلات برنامه‌های گوناگون ورزشی به اجرا در می‌آید؛ چرا که معتقدیم با ورزش می‌توانیم نشاط و سلامتی را در جامعه ایجاد کنیم، شهرداری منطقه ۲۲ در این دوره از مدیریت شهری در کنار نخبگان ورزشی قرار دارد تا نسل جوان نیز همانند آن‌ها برای کشور افتخارآفرین باشند.

محمدی عنوان کرد: بسیاری از بوستان‌های منطقه ۲۲ به‌عنوان بوستان‌های فرامنطقه‌ای به حساب می‌آید که همه روزه پذیرای بسیاری از ورزش دوستان است، به همین خاطر هزاران دستگاه ورزشی در بوستان‌ها احداث شده‌اند که به شکل مستمر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و این موضوع در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ به شکل ویژه نیز مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه با بیان اینکه مجموعه ورزشی ویژه بانوان به نام ریحانه در بوستان جنگلی چیتگر یکی از منحصرترین مجموعه‌های ویژه بانوان در سطح کشور است، اظهار کرد: این مجموعه ورزشی مورد استقبال بانوان قرار گرفته است، به طوری که در این مجموعه مختص بانوان امکانات ورزشی قابل توجهی وجود دارد.

وی افزود: ۱۲ زمین چمن مصنوعی در این منطقه وجود دارد که به تازگی بخشی از چمن‌های این زمین‌ها مورد مرمت و تعویض قرار گرفته است و در تلاش هستیم در سال جدید نیز تمامی چمن‌های زمین‌های ورزشی را مورد مرمت و تعویض قرار دهیم.

محمدی در پایان با بیان اینکه ۵ سالن الزهرا(س) در این منطقه ویژه بانوان فعالیت دارند، اذعان کرد: با رعایت نکات بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا خدمات این مجموعه‌ها به بانوان ارائه خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط