1401/01/17-16:25
با حضور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران؛

بوستان بانوان منطقه ۱۹ میزبان نخستین نشست مدیران امور بانوان مناطق ۲۲گانه

بوستان بانوان منطقه ۱۹ میزبان نخستین نشست مدیران امور بانوان مناطق ۲۲گانه

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با حضور در بوستان بانوان این منطقه واقع در بوستان بزرگ ولایت ضمن بازدید از امکانات و خدمات این مجموعه، طی نشستی با مدیران اداره های امور بانوان مناطق شهر تهران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ابتدای حضور خود در بوستان بانوان منطقه ۱۹، از فضاها و خدمات مختلف این مجموعه بازدید کرد و خواستار راه اندازی و بهره وری از فضاهای بلااستفاده این مجموعه با ارائه طرح و پیشنهادات لازم و اختصاص بودجه لازم با هماهنگی اداره کل شد.

او با اشاره به تغییر شرایط بیماری کرونا و سیر نزولی این بیماری، خواستار فعالیت پربارتر مجموعه های شهربانو به منظور ارائه خدمات مؤثر و کامل تر به بانوان شهر تهران شد.

این مسئول در دیدار با مدیران اداره بانوان مناطق ۲۲ گانه نیز ضمن تبریک عید نوروز و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های اجرایی سال جدید پرداخت و درهمین زمینه از مناطق درخواست کرد که مشکلات و پیشنهادات خود را به منظور برنامه ریزی جامع تر ارائه دهند.

اردبیلی مجموعه های شهربانو و بوستان های بانوان را از ظرفیت های مهم شهرداری برای بهبود کیفیت زندگی بانوان دانست و بر اهمیت خلاقیت و نوآوری و نیز دانش بنیان بودن فعالیت ها در راستای ارائه خدمات بهتر به بانوان، تأکید کرد.

در این نشست مهدی هدایت شهردار منطقه نیز ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، بوستان بانوان منطقه ۱۹ را یکی از مجموعه های مجهز برای ارائه خدمات مختلف به بانوان دانست که علاوه بر امکانات و زیرساخت های موجود ، در مناسبت های مختلف نیز فضای مناسبی برای اجرای برنامه های فراغتی متنوع برای بهره وری بانوان منطقه و سایر مناطق شهر تهران است.

هدایت با اشاره به اجرای اقدامات عمرانی لازم در این بوستان اظهار کرد: درهمین راستا فعالیت دیوارکشی در نقاط مورد نیاز این مجموعه به منظور ایجاد حریم امن برای بانوان صورت می گیرد.

در این جلسه که با ضیافت افطاری و تقدیر از دو بانوی قهرمان ورزشی همراه بود، مدیران اداره بانوان مناطق نیز به ارائه مشکلات حوزه کاری خود در سال گذشته و پیشنهادات اجرایی در سال جدید پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط