1401/01/19-01:37
شهردار منطقه ۲۲ خبر داد؛

آسفالت‌ریزی ۷هزار و ۸۰۰ مترمربعی معابر منطقه ۲۲ طی دو هفته

آسفالت‌ریزی ۷هزار و ۸۰۰ مترمربعی معابر منطقه ۲۲ طی دو هفته

محمدی از اجرای آسفالت ریزی ۷هزار و ۸۰۰ مترمربع در مدت زمان دو هفته در معابر ۱۲گانه این منطقه خبر داد و گفت: عملیات آسفالت‌ریزی در دو هفته ابتدایی فروردین ماه به شکل روکش و لکه‌گیری آسفالت به شکل دستی و مکانیزه صورت گرفته و یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت به کار رفته است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ وحیدرضا محمدی در گفتگو با شهر اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه ۲۲ از نخستین روز سال جاری صورت گرفت که برخی از معابر بیش از یک دهه از عمر آسفالت آن می گذشت و مورد مرمت و نوسازی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: از مهم ترین معابر این محدوده که در ایام نوروز مورد آسفالت ریزی جدید قرار گرفت، کندرو آزاد راه تهران_کرج در محورهای بزرگراه آزادگان به طول یک کیلومتر بود که به دلیل حجم بالای تردد خودروهای سنگین و سبک به شکل همه روزه مسدود شدن محور برای عملیات عمرانی بار ترافیک بسیار بالایی را به وجود می آورد که با یک برنامه ریزی از سوی سازمان عمران شهرداری تهران و پلیس راهور به اجرا در آمد.

وی افزود: آسفالت ریزی محور آزاد راه تهران _کرج در ایام نوروز از سوی سازمان فنی و عمران به اجرا در آمد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی فروردین ماه به شکل روکش و لکه گیری آسفالت به شکل دستی و مکانیزه صورت گرفته که برای ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع آسفالت ریزی، یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت به کار رفته است.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: این حجم آسفالت ریزی در بازه دو هفته ای بسیار حجیم است و می توان منطقه ۲۲ را جزو مناطق نخست شهر تهران برای اجرای عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی سال دانست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط