1401/01/21-09:14
در راستای خدمات مطلوب و اثربخش؛

کانون های اندیشه ورز در محلات دارالمومنین تشکیل می شود

کانون های اندیشه ورز در محلات دارالمومنین تشکیل می شود

کانون های اندیشه ورز با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و افراد دغدغه مند و در راستای ارائه خدمات مطلوب و اثربخش در محلات شهرداری منطقه ۱۴ تشکیل می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود راهگشای مشکلات شهری خواهد بود، از تشکیل این کانون های محلی با مشارکت نخبگان و با هدف رفع مشکلات و توسعه محلات خبر داد.

سالاری پور در ادامه با بیان اینکه با فراهم شدن این بستر شهروندان منطقه با مشارکت فعال در حوزه‌های مختلف شهری در فرآیند تدوین و  مرحله اجرای طرح‌ها و رفع مسائل محل سکونت خود تلاش می کنند، افزود: برای این منظور استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و موضوعات نواور و نهادهای مرتبط با شهرداری در همه حوزه های شهری برای توسعه و آبادانی منطقه و رضایت مندی بیشتر شهروندان در دستورکار است.  

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر اهمیت شناسایی ظرفیت جوانان با استعداد و کارامد، از برنامه ریزی برای افزایش سرانه های شهری در محلات، برگزاری رویدارهای استارتاپی با بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان، استفاده از ظرفیت بوستان ها، مساجد و... خبر داد و خاطرنشان کرد: با همگرایی، هم افزایی و استفاده حداکثری از دیدگاه های کلیه صاحب نظران حوزه مسائل شهری و تدوین برنامه ای منسجم در دارالمومنین تهران، بدون تردید توسعه، پیشرفت منطقه و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان محقق خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط